Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.02.2024 15:25
to 17.02.2024 14:00
to 17.02.2024 14:00
2
Bidding period
with
17.02.2024 14:00
to 20.02.2024 14:00
to 20.02.2024 14:00
3
Auction
21.02.2024 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
658 333,33 MDL
Period of clarifications:
14 Feb 2024, 15:25 - 17 Feb 2024, 14:00
Submission of proposals:
17 Feb 2024, 14:00 - 20 Feb 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Hotărârea de guvern Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Feb 2024, 15:25
Date modified
14 Feb 2024, 15:25
Achizitii.md ID
21171751
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare nr. 15 - piese și consumabile pentru mașinile de francat.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 15:25
declarație de eligibilitate anexa nr.2 la hg 870 din 14.12.2022.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 15:25
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 15:25
anexa nr. 1 specificația consumabile pentru masini de francat.pdf
anexa nr. 1 specificația consumabile pentru masini de francat.pdf
Bidding Documents
-
14.02.24 15:25
specificatii de pret anexa nr. 23 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 15:25
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK