1
Enquiry period
with 13.02.2024 10:15
to 16.02.2024 09:00
2
Bidding period
with 16.02.2024 09:00
to 20.02.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 50 833,32 MDL
Period of clarifications: 13 Feb 2024, 10:15 - 16 Feb 2024, 9:00
Submission of proposals: 16 Feb 2024, 9:00 - 20 Feb 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea serviciilor de reparație imprimante, multifuncționale de capacitate înaltă cât și încărcarea/regenerarea cartușelor pentru imprimante

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Vasilii Bodarev
Contact phone
022-78-51-60
Purchase data
Date created
13 Feb 2024, 10:15
Date modified
15 Feb 2024, 17:32
Achizitii.md ID
21170383
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
15 Feb 2024, 17:32
Question's name:
Cartuse originale
Question:
Buna seara. Va rugam sa specificați care acte vor demonstra originalitatea bunurilor?
Answer (16 Feb 2024, 08:23):
Bună ziua, Pașaportul tehnic al bunului și Certificatul de origine.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.