Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.02.2024 16:33
to 15.02.2024 14:30
to 15.02.2024 14:30
2
Bidding period
with
15.02.2024 14:30
to 21.02.2024 15:00
to 21.02.2024 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
170 000 MDL
Period of clarifications:
13 Feb 2024, 16:33 - 15 Feb 2024, 14:30
Submission of proposals:
15 Feb 2024, 14:30 - 21 Feb 2024, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
- Articole de papetărie şi alte articole din hârtie;
-Accesorii de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.124
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Feb 2024, 10:05
Date modified
1 Mar 2024, 13:51
Achizitii.md ID
21170374
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
15 Feb 2024, 13:00
Question's name:
Lot separat
Question:
Bună ziua, vă rugăm frumos să alocați hârtia de xerox într-un lot separat. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (15 Feb 2024, 13:14):
Reieșind din fapul că anunțul este publicat și în aceta sunt stabilite cerințe la care Operatorii economici urmează sa se conformeze. Gupul de Lucru a examinat solicitarea și va lua în considerare solicitarea la inițierea unui alt concurs.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK