1
Enquiry period
with 13.02.2024 16:33
to 15.02.2024 14:30
2
Bidding period
with 15.02.2024 14:30
to 21.02.2024 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 13 Feb 2024, 16:33 - 15 Feb 2024, 14:30
Submission of proposals: 15 Feb 2024, 14:30 - 21 Feb 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

- Articole de papetărie şi alte articole din hârtie;
-Accesorii de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.124
Web site
---
The contact person
Full name
Stratila Valeriu
Contact phone
068069933
Purchase data
Date created
13 Feb 2024, 10:05
Date modified
1 Mar 2024, 13:51
Achizitii.md ID
21170374
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202402131622_DS_ Bunuri Rechizite_.pdf
Evaluation Criteria
- Documentația
13.02.24 16:33
202402131621_Declaratie egib AVM.docx
tenderNotice
-Declarație
13.02.24 16:33
202402131620_Anunt Rechizite AVM.semnat.pdf
Eligibility Criteria
-anunț participare
13.02.24 16:33
Date:
15 Feb 2024, 13:00
Question's name:
Lot separat
Question:
Bună ziua, vă rugăm frumos să alocați hârtia de xerox într-un lot separat. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (15 Feb 2024, 13:14):
Reieșind din fapul că anunțul este publicat și în aceta sunt stabilite cerințe la care Operatorii economici urmează sa se conformeze. Gupul de Lucru a examinat solicitarea și va lua în considerare solicitarea la inițierea unui alt concurs.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.