1
Enquiry period
with 12.02.2024 16:50
to 22.02.2024 08:00
2
Bidding period
with 22.02.2024 08:00
to 04.03.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 41 380 526 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2024, 16:50 - 22 Feb 2024, 8:00
Submission of proposals: 22 Feb 2024, 8:00 - 4 Mar 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
12 Feb 2024, 16:50
Date modified
16 Feb 2024, 16:28
Achizitii.md ID
21170152
CPV
45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
15 Feb 2024, 17:19
Question's name:
CS
Question:
In legatura cu faptul ca caietul de sarcini este unul foarte voluminos solicitam sa prelungit termenul de depunere a ofertelor cu 7 zile
Answer (16 Feb 2024, 08:04):
Termenul de depunere a ofertelor este 04.03.2024. Pina la acest termen sunt 16 zile, timp orientativ suficient pentru pregatirea ofertei.
Date:
16 Feb 2024, 09:02
Question's name:
c.s
Question:
Incarcati va rugam si forma simpla a caietului de sarcini nu desfasurata.Multumim
Answer (16 Feb 2024, 09:23):
Este in faza de procesare, astazi va fi atasata.
Date:
16 Feb 2024, 17:10
Question's name:
ISO 45001
Question:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Answer (16 Feb 2024, 23:36):
Respectivul certificate ISO, este solicitat de Autoritatea contractantă, pentru a se asigura că Ofertantul, posedă pregătirea necesară în scopul asigurării unui nivel ridicat de calitate și eficiență în cadrul organizației, pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților. Subsidiar, rugăm să scrieți numărul și data Deciziei ANSC, la care se face referință.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.