1
Enquiry period
with 08.02.2024 11:43
to 12.02.2024 16:00
2
Bidding period
with 12.02.2024 16:00
to 16.02.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 620 000 MDL
Period of clarifications: 8 Feb 2024, 11:43 - 12 Feb 2024, 16:00
Submission of proposals: 12 Feb 2024, 16:00 - 16 Feb 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Robinet cu bilă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Bulmag
Contact phone
022256797, 067748246, 060711110
Purchase data
Date created
8 Feb 2024, 11:43
Date modified
9 Feb 2024, 13:07
Achizitii.md ID
21168091
CPV
44410000-7 - Articole pentru baie şi bucătărie
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Robinet cu bilă
Budget: 620000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
8.02.24 11:43
ap 17.pdf ap 17.pdf
Bidding Documents
-
8.02.24 11:43
documente.docx
Bidding Documents
-
9.02.24 13:07
Date:
8 Feb 2024, 16:09
Question's name:
robinete
Question:
Buna ziua, imi spuneti Va rog frumos, robinetele trebuia sa fie cu miner lung sau in forma de fluture. Va multumim
Answer (12 Feb 2024, 10:23):
Bună ziua. Cerințele tehnice pentru robinetul cu bilă sunt indicate detaliat în caietul de sarcini.
Date:
9 Feb 2024, 08:06
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Pct. 35 Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată. Cum putem înțelege terminul dat? În contract ce va fi indicat?
Answer (10 Feb 2024, 08:03):
Bună ziua. Cum e scris așa și se citește. Exact așa va fi indicat și în contract: Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată.
Date:
9 Feb 2024, 08:10
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Pct. 11 livrarea se va efectua de către Vânzător în termen de 10 zile conform solicitării. De ce nu puneți și aici un interval, spre exemplu 10 - 30 zile?
Answer (10 Feb 2024, 08:06):
Bună ziua. Această solicitare reprezintă necesitatea obiectivă a Entității contractante. Termenul de livrare de 10 zile îl considerăm unul rezonabil și general acceptabil de majoritatea potențialilor furnizori.
Date:
9 Feb 2024, 13:07
Question's name:
Cantitatea robinetilor dn3/4
Question:
Va rugam sa verificati/concretizati cantitatea pentru robinetii dn 3/4 deoarece difera in anuntul de participare si fisierul cu anexele documentelor
Answer (12 Feb 2024, 10:28):
Bună ziua. Cantitatea necesară de robineți este indicată corect în anunțul de participare. Au fost efectuate modificările corespunzătoare în documentația standard (Anexa nr. 7).
Date:
10 Feb 2024, 08:17
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Pct. 35 Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată. Adica achitarea în termen fix, şi anume 40 de zile, nu reprezintă necesitatea obiectivă pentru un agent economic, aşa gândeşte grupul de lucru?. Toate condițiile anunțului sunt în folosul AC. P.S. de ce în facturile pentru achitarea apei nui indicat terminul de acjitare 30 - 60 zile?
Answer (10 Feb 2024, 08:34):
Ne limităm strict pe clarificări la prezenta procedură de achiziție. Vă rugăm să nu abuzați.
Date:
10 Feb 2024, 08:39
Question's name:
Anunț
Question:
Dvs. abuzați! În contract veți indica 30 - 60 de zile, da veți achita în a 60-a zi! Un om normal condiți 30 - 60 o înțelege ca inteval, minim 30 maxim 60 poți solicita, respectiv u agent economic poate să solicite ca apa canal să achite în termen de 30 zile. De ce nu indicați un termen fix ca şi la lovreare, 60 zile, şi gata se scot toate întrebările.
Answer (10 Feb 2024, 08:47):
Bine
Date:
12 Feb 2024, 09:25
Question's name:
Contract-model
Question:
Va rugam sa publicati Contractul-model cu conditii si clauze echitabile pentru ambele parti, inclusiv penalitatile in caz de nerespectare a termenelor si conditiilor de catre ambele parti.
Answer (12 Feb 2024, 14:41):
Bună ziua. Contractul de achiziție va conține clauze ce rezultă din cerințele documentației de atribuire a prezentei proceduri, inclusiv clauzele obligatorii prevăzute la pct. 35 din anunțul de participare.
Date:
12 Feb 2024, 09:36
Question's name:
Graficul transelor de livrare
Question:
Condițiile de livrare presupune livrarea produselor in transe, la solicitarea subiectiva la necesitate a beneficiarului, pe parcursul a 12 luni, in termen de 10 zile. Astfel va rugam sa publicați graficul de livrare pe trimestru sau luna, reieșind din istoricul si planul de utilizarea a produselor licitate, cum se făcea anterior, pentru a permite contractorului sa-si gestioneze rațional stocurile.
Answer (12 Feb 2024, 10:34):
Bună ziua. Termenul de livrare în cadrul prezentei proceduri a fost stabilit reieșind din necestitățile efective ale întreprinderii. Totodată, ca urmare a întrebării /solicitării înaintate, se stabilește graficul de livrare a robineților în 3 tranșe, trimestrial, în decurs de 10 zile de la solicitare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.