Status Cancelled
Estimated value without VAT 87 149,63 MDL
Period of clarifications: 8 Feb 2024, 8:56 - 9 Feb 2024, 10:38
Submission of proposals: 9 Feb 2024, 10:38 - 14 Feb 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Certificat / decizie de înregistrare a întreprinderii,
extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, care reflectă situația la ziua depunerii ofertelor, depus pe propria răspundere, confirmat prin semnătura electronică și/sau semnată și ștampilată

Information about the cancellation
The reason of cancellation
string
Date of cancellation
8 Feb 2024, 16:25
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Balcani sos. nr.7 bl.E
Web site
---
The contact person
Full name
Rodica Preaşca
Contact phone
+37369781926
Purchase data
Date created
8 Feb 2024, 8:51
Date modified
8 Feb 2024, 16:25
Achizitii.md ID
21167912
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rechizite de birou
Budget: 87149.63 MDL
Cancelled
Date:
8 Feb 2024, 12:34
Question's name:
Lot separat
Question:
Vă rog să luați în considerare posibilitatea de a aloca hârtie de copiat de format A3 și A4 într-o licitație separată.
Answer (8 Feb 2024, 13:25):
Din pacate, licitatia se va derula intr-un singur lot.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.