Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
155 000 MDL
Period of clarifications:
30 Jan 2024, 15:27 - 1 Feb 2024, 11:00
Submission of proposals:
1 Feb 2024, 11:00 - 5 Feb 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de încărcare și regenerare a cartușelor pentru anul 2024
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În conformitate cu art. 71, alin. (1), lit. (g) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, prin depistarea a unei abateri de la prevederile legale aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective, fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Date of cancellation
8 Feb 2024, 14:22
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Jan 2024, 15:27
Date modified
8 Feb 2024, 14:23
Achizitii.md ID
21162498
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK