Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
53 820 MDL
Period of clarifications:
30 Jan 2024, 10:23 - 31 Jan 2024, 12:00
Submission of proposals:
31 Jan 2024, 12:00 - 19 Feb 2024, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Hârtie pentru tipărit
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform Legii nr. 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice, în conformitate cu articolul 71, alineatul (1), litera d), s-au depus numai oferte care:
- sunt neadecvate, inacceptabile sau neconforme pentru poziția nr. 2 (hârtia nealbită).
Va fi organizată o nouă procedură.
- sunt neadecvate, inacceptabile sau neconforme pentru poziția nr. 2 (hârtia nealbită).
Va fi organizată o nouă procedură.
Date of cancellation
22 Feb 2024, 16:08
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Jan 2024, 10:23
Date modified
22 Feb 2024, 16:08
Achizitii.md ID
21161915
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK