Select the type of procedure
Commercial procurement
21161510
1
Enquiry period
with
29.01.2024 15:35
to 12.02.2024 12:00
to 12.02.2024 12:00
2
Bidding period
with
12.02.2024 12:00
to 05.03.2024 17:00
to 05.03.2024 17:00
3
Auction
with
06.03.2024 13:00
to 06.03.2024 14:32
to 06.03.2024 14:32
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 550 000 MDL
Period of clarifications:
29 Jan 2024, 15:35 - 12 Feb 2024, 12:00
Submission of proposals:
12 Feb 2024, 12:00 - 5 Mar 2024, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese de schimb și materiale pentru campania de reparație a Stațiilor Electrice
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Jan 2024, 15:35
Date modified
8 Feb 2024, 7:42
Achizitii.md ID
21161510
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1: Piese de schimb și materiale pentru întreruptoare
Budget: 300000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot nr. 2: Piese de schimb și materiale pentru separatoare
Budget: 350000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot nr. 3: Piese de schimb și materiale pentru transformatoare
Budget: 450000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot nr. 4: Alte piese de schimb și materiale în asortiment
Budget: 250000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
specificatia tehnica.docx
Bidding Documents
Specificatia tehnica confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
informatie generala.docx
Bidding Documents
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
anunt_de_participare_piese de schimb sse.signed.pdf
anunt_de_participare_piese de schimb sse.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
29.01.24 15:35
formular oferta.docx
Bidding Documents
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
declaratia operatorului economic.docx
Bidding Documents
Declarația privind situația personală a operatorului economic
29.01.24 15:35
Date:
8 Feb 2024, 07:42
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, la Lotul nr. 3, capitolul: Transformatoare de forta, la pct. 20,21, 22, 23, 24 o sa se accepte ca cauciucul respectiv sa fie in plastine cu dimensiunile 500x500 mm, cu grosimea solicitata?
Pentru pct. 25 din acelasi capitol, putem sa aflam care anume componete sunt necesare in complectul de reparatie respectiv?
Multumim
Answer (9 Feb 2024, 15:18):
La prima parte a solicitării de clarificare nu se poate accepta la pct. 20,21, 22, 23, 24 ca cauciucul respectiv sa fie in plastine cu dimensiunile 500x500 – mărimea minimală este 750x750 mm, pentru a avea posibilitatea de a face garnituri pentru racorduri 110kV la TRAFO și întreruptoare, pentru capace de revizie a TRAFO, etc.
La pct. 25 în setul de reparație este inclus:
• Set de reparație a indicatorului de nivel al uleiului (garnitura și sticla)
• Garnitura din capul izolatorului de trecere 10kV;
• Garnitura de sub izolatorul de trecere 10kV;
• Capul de ermetizare a izolatorului 10kV;
• Garnitura din capul izolatorului de trecere 0,4kV și neutru;
• Garnitura de sub izolatorul de trecere 0,4kV și neutru;
• Capul de ermetizare a izolatorului 0,4kV;
• Capacul transparent (pentru silicagel indicator) la sistemul de uscare a aerului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK