1
Enquiry period
with 25.01.2024 14:06
to 29.01.2024 15:00
2
Bidding period
with 29.01.2024 15:00
to 02.02.2024 15:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 256 900 MDL
Period of clarifications: 25 Jan 2024, 14:06 - 29 Jan 2024, 15:00
Submission of proposals: 29 Jan 2024, 15:00 - 2 Feb 2024, 15:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționare materiale pentru extinderea iluminatului stradal
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Web site
---
The contact person
Full name
Liliana Crihan
Contact phone
060729570
Purchase data
Date created
25 Jan 2024, 14:02
Date modified
26 Jan 2024, 8:34
Estimated value (without VAT)
256 900 MDL
Achizitii.md ID
21159497
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, str. Independentei, 124
Contract period
6 Feb 2024 14:06 - 29 Nov 2024 14:06
List of positions
1)
Title
bunuri CPV: 31500000-1 - Lighting equipment and electric lamps
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Cegoltar SRL

Normalized price: 243 455,83 MDL
Status: Winner
Reason: Recunoscut învingător după criteriul cel mai mic preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

EUROLUMINA SRL

Normalized price: 279 000,83 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

TEHELECTRO-SV

Normalized price: 326 065 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

HABSEV GRUP

Normalized price: 416 909,83 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

VULTURII PROTECTORI S.R.L.

Normalized price: 428 224,50 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Achiziționare materiale pentru extinderea iluminatului stradal
Date:
26 Jan 2024, 08:34
Question's name:
Documentația standart
Question:
Bună ziua! Conform anunțului de participare solicitați specificația tehnică și financiară.. Dar ele nu sunt anexate încasrul procedurii.. Puteți anexa formularele 22, 23?
Answer (26 Jan 2024, 11:35):
Buna ziua, vă expediem link. https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C5%A3ia-standard-pentru-realizarea-achizi%C8%9Biilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii, Formularul Documentului Standart nr.115 din 15.09.2021, fila 47,48
Achiziționare materiale pentru extinderea iluminatului stradal
Date:
29 Jan 2024, 10:13
Question's name:
Formular 22-23
Question:
Bună ziua! Anexați vă rog la tender formularele care le solicitați.
Answer (29 Jan 2024, 13:47):
Bună ziua Cerere de participare Anexa nr. 7, Declarația privind valabilitatea ofertei - Anexa nr. 8 din Formularul Documentului Standart nr.115 din 15.09.2021 bunuri și servicii
Achiziționare materiale pentru extinderea iluminatului stradal
Date:
29 Jan 2024, 10:14
Question's name:
Duae
Question:
Bună ziua! Formularul DUAE care îl solicitați nu este anexat în cadrul procedurii.. Sunt puncte din cadrul formularului care se completează de Autoritatea Contractantă! Completați și anexați la procedură!
Answer (29 Jan 2024, 13:49):
Autoritatea Contractantă la Achiziții cu costuri mici nu îi obligatoriu să plaseze complectat
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications