Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.01.2024 16:20
to 13.02.2024 16:00
to 13.02.2024 16:00
2
Bidding period
with
13.02.2024 16:00
to 23.02.2024 10:00
to 23.02.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 600 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jan 2024, 16:20 - 13 Feb 2024, 16:00
Submission of proposals:
13 Feb 2024, 16:00 - 23 Feb 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament individual de protecție
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jan 2024, 16:20
Date modified
26 Jan 2024, 14:04
Achizitii.md ID
21158873
MTender ID
CPV
18140000-2 - Accesorii pentru îmbrăcăminte de lucru
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ap 13 modificat.pdf
ap 13 modificat.pdf
Documents history
-
ap 13 modificat.pdf
ap 13 modificat.pdf
ID: 313bc72c-5675-4913-a0b9-6201704e8de6
Bidding Documents
-
ap 13.pdf
ap 13.pdf
ID: 313bc72c-5675-4913-a0b9-6201704e8de6
Bidding Documents
-
20240123 anunt de participare eip.pdf
20240123 anunt de participare eip.pdf
ID: 313bc72c-5675-4913-a0b9-6201704e8de6
Bidding Documents
Bidding Documents
-
26.01.24 14:04
Date:
25 Jan 2024, 08:11
Question's name:
Divizarea lotului
Question:
Bună ziua, vă rugăm să divizați lotul pe compartimente separate, pentru a permite mai multor operatori economici să participe, astfel veți obține mai multe oferte și prețuri competitive.
Answer (25 Jan 2024, 09:12):
Potrivit pct. 9 din anunțul de participare: „Operatorul economic poate depune oferta pentru: un lot; două loturi; mai multe loturi; toate loturile”. la caz, lot = pozitie
Echipament individual de protecție
Date:
25 Jan 2024, 08:39
Question's name:
Modul de evaluare
Question:
Buna ziua, evaluarea va fi efectuată pe fiacare poziție în parte?
Answer (25 Jan 2024, 09:14):
DA. Potrivit pct. 20 din anunțul de participare: „Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: prețul cel mai scăzut pe lot”. La caz, lot = pozitie
Date:
25 Jan 2024, 11:11
Question's name:
20 din anunțul de participare
Question:
Vă rugăm să publicați pe platforma fiecare poziție aparte, altfel evaluarea pe platforma nu va fi corecta. La moment platforma va analiza pe lot întreg (adică operatorul economic trebuie sa prezinte absolut toate pozițiile solicitate de către Autoritatea contractanta
Answer (25 Jan 2024, 11:20):
Potrivit art. 5 alin. (6) lit. f) din Legea nr. 74/2020, Grupul de lucru are următoarele atribuții în domeniul achizițiilor sectoriale: examinează, evaluează și compară ofertele operatorilor economici prezentate în cadrul procedurilor de achiziție sectorială. Respectiv, nu platforma evaluează ofertele, dar grupul de lucru constituit în acest sens.
Date:
29 Jan 2024, 19:40
Question's name:
Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de buget
Question:
Bună ziua, conform Anunțului publicat pe pagina Agenției Achiziții Publice https://tender.gov.md/sites/default/files/sites/default/files/atasamente/comunicate/scrisoare_sfs.pdf
Serviciul Fiscal de Stat începând cu data de 01.01.2024 nu eliberează Certificatul respectiv. În anunțul de participare se solicită prezentarea copiei certificatului, cum procedăm în cazul dat????
Mulțumim anticipat!!!
Answer (30 Jan 2024, 10:38):
Bună ziua, conform anunțului de participare s-a solicitat prezentarea unui certificat care să confirme lipsa sau existanța restanțelor față de bugetul public național, nefiind menționată obligativitatea eliberării/semnării acestuia de către Serviciul Fiscal de Stat. Astfel, certificatul dat poate fi generat de către operatorii econoimici de pe Portalul Guvernametal al Cetățeanului și al Unităților de Drept ”MCabinet” si respectiv prezentat în cadrul prezentei proceduri.
Date:
6 Feb 2024, 14:13
Question's name:
Marimile solicitate per cantitate
Question:
Bună ziua, vă rugăm să indicați marimile per cantitate
Answer (7 Feb 2024, 13:00):
Bună ziua. Diapazonul de mărimi pentru încălțăminte este de la 36 până la 48 și îmbrăcăminte de la 40 până la 68. Mărimile și cantitățile exacte vor fi concretizate și prezentate la momentul înaintării solicitărilor/comenzilor. În prezent indicarea informației respective nu este posibilă, datorită fluctuației de personal.
Date:
9 Feb 2024, 09:12
Question's name:
Evaluare
Question:
Buna ziua. Pentru a exclude orice interpretare eronata va rugam sa precizati. Un agent economic poate participa de exemplu doar pentru pozitia "Vestă de avertizare" si oferta lui va fi considerata acceptabila pentru evaluare, desi nu a prezentat oferte si pentru alte pozitii din compartiment/lot. Corect?
Answer (10 Feb 2024, 08:08):
DA
Date:
9 Feb 2024, 09:33
Question's name:
EN 340
Question:
Buna ziua
EN 340 - a fost înlocuit în 2013 cu un alt standard EN ISO 13688.
https://standards.iteh.ai/catalog/standards/cen/2bc6e2b9-9193-4307-8990-ed74132b9d97/en-340-2003
Standardul 13688 va fi acceptat ?
Answer (13 Feb 2024, 14:03):
DA
Date:
9 Feb 2024, 09:34
Question's name:
Garanția pentru ofertă - în sumă de 1 % din valoarea ofertei fără TVA.
Question:
Acceptați doar transferul bancar, sau garanția bancară (așa cum era în trecut) este, de asemenea, acceptabilă?
Answer (13 Feb 2024, 14:06):
Bună ziua. Solicităm respectarea cerințelor indicate în anunțul de participare.
Date:
12 Feb 2024, 11:43
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Bună ziua, vă rugăm să revizuiti termenul de livrare până la 90 zile, dat fiind faptul că cantitațile pe care le solicitati necesita timp pentru producere și livrare.
Answer (13 Feb 2024, 14:06):
Bună ziua. Solicităm respectarea cerințelor indicate în documantația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK