Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.01.2024 15:35
to 29.01.2024 11:00
to 29.01.2024 11:00
2
Bidding period
with
29.01.2024 11:00
to 05.02.2024 11:00
to 05.02.2024 11:00
3
Auction
with
06.02.2024 14:00
to 06.02.2024 14:09
to 06.02.2024 14:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
690 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jan 2024, 15:35 - 29 Jan 2024, 11:00
Submission of proposals:
29 Jan 2024, 11:00 - 5 Feb 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de internet conform necesităților anului 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Frumusachi Vilena
Contact phone
022 23-35-03 / 079379874
E-mail
Purchase data
Date created
24 Jan 2024, 15:35
Date modified
24 Jan 2024, 19:31
Achizitii.md ID
21158783
MTender ID
CPV
72400000-4 - Servicii de internet
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Jan 2024, 19:31
Question's name:
Costurile de cablare și conectare vor fi acoperite în totalitate de către furnizor.
Question:
Care este termenul de executare pentru cablare si conectare locatii in vederea prestarii serviciilor solicitate?
Answer (25 Jan 2024, 14:16):
Bună ziua!
Conform caietului de sarcini - ”Inițierea prestării serviciilor se va efectua în termen de până la 10 zile din data semnării contractului. Perioada de prestare a serviciilor: acces la Internet continuu (24 ore/zi, 7 zile/săptămână, inclusiv zilele de odihnă) până la 31 decembrie 2024.”.
Date:
24 Jan 2024, 19:33
Question's name:
Clarificare
Question:
Termen solicitat de prestare a serviciilor 11 luni. Oferta poate fi publicata abia la data de 05.02.2023 si suplimentar mai este necesar de a semna contract si a cabla si conecta locatiile date, cum se va calcula termenul real de prestare a seviciilor?
Answer (25 Jan 2024, 14:18):
Bună ziua!
Conform caietului de sarcini - ”Oferta urmează a fi calculată pe o perioadă de 11 luni. Prestarea serviciilor se va efectua după semnarea contractului și conectarea locațiilor, în termen de până la 10 zile din data semnării contractului.
Autoritatea contractantă va achita taxele de abonament conform planului tarifar solicitat după semnarea contractului. Plata de abonament pentru luna în care a fost inițiată prestarea serviciilor va fi determinată după activarea serviciului și va fi achitată de autoritatea contractantă până la dată de 1 (întâi) a următoarei luni calendaristice din momentul activării serviciului.”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK