Public procurement
21158591
1.Servicii pază p/u Departamentul Clinic de Medicină Urgentă
1
Enquiry period
with 24.01.2024 12:25
to 29.01.2024 09:30
to 29.01.2024 09:30
2
Bidding period
with 29.01.2024 09:30
to 06.02.2024 09:30
to 06.02.2024 09:30
3
Auction
with 07.02.2024 14:00
to 07.02.2024 14:09
to 07.02.2024 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
385 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jan 2024, 12:25 - 29 Jan 2024, 9:30
Submission of proposals:
29 Jan 2024, 9:30 - 6 Feb 2024, 9:30
Auction start date:
7 Feb 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1.DATE GENERALE:
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din data semnării contractului - 31.12.2024.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice; u) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din data semnării contractului - 31.12.2024.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice; u) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
24 Jan 2024, 12:20
Date modified
24 Jan 2024, 12:25
Estimated value (without VAT)
385 000 MDL
The minimum downward of the price
3 850 MDL
Achizitii.md ID
21158591
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
12 Feb 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 11.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
5.anunt de participare 21158591.pdf
5.anunt de participare 21158591.pdf
Bidding Documents
-
24.01.24 12:25
3.caiet de sarcini_serv. paza 2024.pdf
3.caiet de sarcini_serv. paza 2024.pdf
Bidding Documents
-
24.01.24 12:25
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Detașamentul de Paza Paramilitara
Normalized price:
496 650 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
12.02.24 13:58
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
12.scrisoare instiintare_anulare 21158591.pdf
ID: 50c8af65-dc99-495d-ae10-d6383b876037
Details of cancellation
12.02.24 13:58
Documents provided with the proposal
autorizatiesemnat.pdf
ID: 03b8e2d1-7291-4285-b31f-c25915893fad
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
declaratie-personasemnat.pdf
ID: 080fb48f-9dbf-46f1-8166-020264923fe4
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
declaratie-conditiisemnat.pdf
ID: 0e1b65ce-68c4-4dae-8b81-45bf1e7a5dee
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
extras-registrusemnat.pdf
ID: 14d4ca06-9cb5-4281-83a1-a0db0ca4e268
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
permisdelamaiculogotipsemnat.pdf
ID: 206b7e96-500a-47d2-b5a2-1118fcc1ada2
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
isosemnat.pdf
ID: 23485e7e-738a-4932-8de7-4722a1ea7ab2
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
certificat-bankarsemnat.pdf
ID: 3d39769a-70e7-4542-a9af-30a8759bcf9b
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
anexanr8semnat.pdf
ID: b001bc68-d298-4f1e-8740-638c8cde221b
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
anexanr23semnat.pdf
ID: e1b52a16-5059-48d8-8300-e97a67b0eeb1
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
auto-operativesemnat.pdf
ID: e998f0c9-1f77-4f0d-b2c7-06d75fb2025b
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
duaesemnat.pdf
ID: ea467fac-89d2-42ba-888b-b0a68ad0b3d6
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
anexanr22semnat.pdf
ID: f3c569a0-0e48-43d4-b74e-bbbc83b2fc45
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
declaratie-obligatoriesemnat.pdf
ID: f563c8b6-2034-45a3-b4dc-cc039fc77ac5
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 09:58
Opening date:
7.02.24 14:09
2
Participant(s) name(s):
IS SERVICII PAZA A MAI
Normalized price:
552 026,72 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
12.02.24 13:59
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
12.scrisoare instiintare_anulare 21158591.pdf
ID: 3c205523-7584-4a48-8dad-86dd20592a19
Details of cancellation
12.02.24 13:59
Documents provided with the proposal
duae dcmu 21158591.signed.pdf
duae dcmu 21158591.signed.pdf
ID: 1793f164-d6b7-418e-81c4-09ac706031cf
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:05
Opening date:
7.02.24 14:09
beneficiar efectiv dcmu.signed.pdf
beneficiar efectiv dcmu.signed.pdf
ID: 262064e1-aa4b-4e4b-9826-11ef4f536469
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:03
Opening date:
7.02.24 14:09
declaratie existenta personal.signed.pdf
declaratie existenta personal.signed.pdf
ID: 287ec29b-2522-45f4-a8fd-4a0254153bcf
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:04
Opening date:
7.02.24 14:09
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
certificate iso -2024 noi.signed.pdf
ID: 36159c07-ffa2-425c-b4cc-b9bb15dfb8de
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:04
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:03
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:02
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:10
Opening date:
7.02.24 14:09
anexa 23 medicina urgenta.signed.pdf
anexa 23 medicina urgenta.signed.pdf
ID: 68c3d2e7-c8c3-463f-9653-ac4d389dc54b
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:02
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:05
Opening date:
7.02.24 14:09
fisc 24.01-09.02.2024.signed.pdf
fisc 24.01-09.02.2024.signed.pdf
ID: 83052141-10f1-49b9-82e2-05cb97f4c872
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:06
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:06
Opening date:
7.02.24 14:09
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:02
Opening date:
7.02.24 14:09
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: db4a1e9b-5e21-4bde-a282-7dba3543be6a
Eligibility documents
Date of download:
5.02.24 14:04
Opening date:
7.02.24 14:09
anexa 22 medicina urgenta.signed.pdf
anexa 22 medicina urgenta.signed.pdf
ID: e9265872-8f6a-457c-b115-ad3216ed9507
Documents of submission
Date of download:
5.02.24 14:02
Opening date:
7.02.24 14:09
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK