Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 47 916 MDL
Period of clarifications: 22 Jan 2024, 10:13 - 24 Jan 2024, 9:00
Submission of proposals: 24 Jan 2024, 9:00 - 30 Jan 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Formulare medicale, registre pentru 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Full name
Efros Viorica
Contact phone
022251508
Purchase data
Date created
22 Jan 2024, 10:13
Date modified
30 Jan 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21157040
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
23 Jan 2024, 16:22
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua, clarificați vă rog termen de livrare. Pe de o parte, ați indicat că ”Durata contractului: de la 5 febr 2024, 10:12 până la 31 dec 2024, 10:12”. Pe de altă parte, ați indicat că ”Termen de livrare este 30 zile din momentul semnării contractului”.
Answer (24 Jan 2024, 08:51):
Buna ziua. Termenul de livrare a bunurilor este de 30 zile, iar termenul de valabilitate a contractului este de până la 31.12.2024. Prin urmare autoritatea contractantă solicită de a nu se confunda termenul de livrare cu termenul cu termenul de valabilitate a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.