Select the type of procedure
Commercial procurement
21156970
1
Enquiry period
with
22.01.2024 10:01
to 02.02.2024 10:00
to 02.02.2024 10:00
2
Bidding period
with
02.02.2024 10:00
to 06.02.2024 10:00
to 06.02.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 007 088,32 MDL
Period of clarifications:
22 Jan 2024, 10:01 - 2 Feb 2024, 10:00
Submission of proposals:
2 Feb 2024, 10:00 - 6 Feb 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de deservire și menținere a infrastructurii Sistemului Informațional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de rețea, imprimante și aparate multifuncționale)-REPETAT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jan 2024, 10:01
Date modified
22 Jan 2024, 10:01
Achizitii.md ID
21156970
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de deservire a imprimantelor HP, Canon, Brother și Epson
Budget: 28333.33 MDL
Active
Lot nr. 2 - Servicii de deservire tehnică a aparatelor multifuncționale și imprimantelor Xerox
Budget: 208333.33 MDL
Active
Lot nr. 3 - Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului de rețea Cisco
Budget: 72088.33 MDL
Active
Lot nr. 4 - Servicii de extindere a termenului de garanție a infrastructurii RRC și CRM
Budget: 698333.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK