1
Enquiry period
with 18.01.2024 19:52
to 01.02.2024 12:24
2
Bidding period
with 01.02.2024 12:24
to 08.02.2024 14:24
3
Auction
09.02.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 625 000 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2024, 19:52 - 1 Feb 2024, 12:24
Submission of proposals: 1 Feb 2024, 12:24 - 8 Feb 2024, 14:24
Auction start date: 9 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea echipamentului de iluminare scenică și accesorii cu montarea și punerea în funcțiune
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 152
Web site
---
The contact person
Full name
Nicolae Rotaru
Contact phone
079623606
Purchase data
Date created
18 Jan 2024, 19:46
Date modified
30 Jan 2024, 12:24
Estimated value (without VAT)
625 000 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21155968
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 152
Contract period
2 Feb 2024 18:00 - 31 Dec 2024 19:50
List of positions
1)
Title
Achiziționarea echipamentului de iluminare scenică și accesorii cu montarea și punerea în funcțiune CPV: 31500000-1 - Lighting equipment and electric lamps
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_echipament lumini 2024_ redactat.pdf ds_bunuri_echipament lumini 2024_ redactat.pdf
Bidding Documents
-Documentatia standard
24.01.24 13:38
Lot documents
anunt_de_participare_echipament lumini 2023 redactat.pdf
-Anunț Achiziționarea echipamentului de iluminare scenică și accesorii cu montarea și punerea în funcțiune
30.01.24 12:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC “EVENTICA GRUP” S.R.L.

Normalized price: 599 252,51 MDL
Status: Winner
Reason: Ofeerta corespunde criteriilor de atribuire și specificației tehnice
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications