1
Enquiry period
with 16.01.2024 13:16
to 26.01.2024 14:00
2
Bidding period
with 26.01.2024 14:00
to 05.02.2024 16:00
3
Auction
with 06.02.2024 13:55
to 06.02.2024 14:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 415 000 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2024, 13:16 - 26 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals: 26 Jan 2024, 14:00 - 5 Feb 2024, 16:00
Auction start date: 6 Feb 2024, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Componenta femurală - Sa fie confectionata din aliaj Cobalt - Crom (Co - Cr) - Componenta anatomica cu variante stanga-dreapta; -Sa prezinte o textură specială pentru bună fixare a cimentului, opțional fixarea femurală antirotaţională augumentată prin doi pini - Condilii femurali posteriori sa fie ingrosati pentru cresterea stabilitatii si evitarea subluxatiei - Să prezinte congruență între raza condililor femurali și insertul tibial - Sant prepatelar accentuat pentru un contact bun patela-femur si reducerea stresului asupra patelei - Design care sa permita flexie cel putin pana la 130º - Dimensiunile de tibie si femur sa poata fi combinate intre ele, pastrandu-se congruenta articulara. - Congruenta femuro-tibiala maxima - Suprafata articulara sa fie lustruita; - Suprafata de implantare sa fie rugoasa; - Modalitate de implantare: cimentata, (suprafata rugoasa) - Termen restant al sterilizării nu mai mic de 3 ani la momentul livrării
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Contact phone
+37322438237;
Purchase data
Date created
16 Jan 2024, 13:01
Date modified
18 Jan 2024, 12:24
Estimated value (without VAT)
415 000 MDL
The minimum downward of the price
4 150 MDL
Achizitii.md ID
21153498
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
10 Feb 2024 02:00 - 30 Jun 2024 03:00
List of positions
1)
Title
7,1 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
7,2 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
7,4 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
7,5 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
7,7 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
7,8 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
7,9 Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anunt_de_participare_nou proteze trauma 3 luni.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
tabel_excel_proteze trauma 3 luni 15.01.24.xlsx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
16.01.24 13:16
anexa nr.22 specificații tehnice implanturi traum 3 luni.docx
Bidding Documents
-
18.01.24 12:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

INTERMED

Normalized price: 399 320 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AELO GRUP

Normalized price: 401 950 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications