1
Enquiry period
with 15.01.2024 15:32
to 26.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 26.01.2024 10:00
to 31.01.2024 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 230 000 MDL
Period of clarifications: 15 Jan 2024, 15:32 - 26 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 26 Jan 2024, 10:00 - 31 Jan 2024, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Specificația prosoapelor: dimensiunile 20-24cm x 20-24 cm, densitatea într - un 1 strat ( minim 200 foi în pachet (set), albe sau gri deschis, compatibil cu suportul aflat în dotare, hârtia să fie aranjată uniform și să asigure o extragere ușoară la instalarea ulterioară în dispencer, fără blocări sau fără extragerea concomitentă a mai multor hârtii. + 200 buc Dispencere universale pentru hârtie ZZ oferite cu titlu gratuit (transmise în proprietate spitalului). Specificația pentru dispencer: Confecţionate din plastic dur cu fixare directă pe perete, mecanizm de blocare cu cheie (să funcționeze ușor, fără blocări). Capacitatea minim 200 buc șervețele. Dimensiuni: Înnălţimea 28-36cm, Lăţime 27-30, Adîncime 10-14 cm., culoare albă. Corpul din plastic uniform, neted, fără relif/adâncituri sau design neuniform.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Grigoras
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
15 Jan 2024, 15:24
Date modified
17 Jan 2024, 7:57
Estimated value (without VAT)
1 230 000 MDL
Achizitii.md ID
21151733
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
15 Feb 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lot 1. Prosoape hârtie împăturite Z-Z pentru mâini - Specificația prosoapelor: dimensiunile 20-24cm x 20-24 cm, densitatea într - un 1 strat ( minim 200 foi în pachet (set), albe sau gri deschis, compatibil cu suportul aflat în dotare, hârtia să fie aranjată uniform și să asigure o extragere ușoară la instalarea ulterioară în dispencer, fără blocări sau fără extragerea concomitentă a mai multor hârtii. + 200 buc Dispencere universale pentru hârtie ZZ oferite cu titlu gratuit (transmise în proprietate spitalului). Specificația pentru dispencer: Confecţionate din plastic dur cu fixare directă pe perete, mecanizm de blocare cu cheie (să funcționeze ușor, fără blocări). Capacitatea minim 200 buc șervețele. Dimensiuni: Înnălţimea 28-36cm, Lăţime 27-30, Adîncime 10-14 cm., culoare albă. Corpul din plastic uniform, neted, fără relif/adâncituri sau design neuniform. CPV: 39800000-0 - Cleaning and polishing products
Quantity: 60000.0
Unit of measurement: Ambalaj
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
15.01.24 15:32
anuț de participare .docx
tenderNotice
-Anunt de participare
15.01.24 15:32
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
15.01.24 15:32
documentatia standard.docx
Bidding Documents
-documentatia standard
15.01.24 15:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Mitra-Grup

Normalized price: 828 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AMTA-TIS

Normalized price: 930 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta este conforma
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Akson Project

Normalized price: 999 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IGIENA MARKET

Normalized price: 1 145 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

New Trade SRL

Normalized price: 1 200 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

TORECO SRL

Normalized price: 1 218 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Normalized price: 1 267 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications