1
Enquiry period
with 16.01.2024 10:00
to 17.01.2024 10:30
2
Bidding period
with 17.01.2024 10:30
to 22.01.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 168 938 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2024, 10:00 - 17 Jan 2024, 10:30
Submission of proposals: 17 Jan 2024, 10:30 - 22 Jan 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii medicale și de laborator pentru 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Full name
Efros Viorica
Contact phone
022251508
Purchase data
Date created
16 Jan 2024, 10:00
Date modified
16 Jan 2024, 12:23
Achizitii.md ID
21150380
CPV
85100000-0 - Servicii de sănătate
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 16 - Dermatoscopie
Budget: 800.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 48 - Determinarea LH
Budget: 840.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-Declarație eligibilitate
16.01.24 10:03
anexa nr.22.docx
Bidding Documents
-Anexa nr. 22
16.01.24 10:03
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
16.01.24 10:03
model contract servicii.docx
Draft contract - special conditions
-Model de contract
16.01.24 10:03
caiet-de-sarcini.semnat.pdf caiet-de-sarcini.semnat.pdf
Technical Specifications
-Caiet de sarcini
16.01.24 10:03
anexa nr.23.docx
Bidding Documents
-Anexa nr. 23
16.01.24 10:03
Date:
16 Jan 2024, 12:23
Question's name:
Termenele de actualizare și de propunere a ofertelor
Question:
Buna ziua, Solicităm extinderea termenelor de actualizare și de propunere a ofertelor deoarece acestea sunt foarte restrînse și insuficiente pentru pregătirea calitativă către procedura de achiziție. Cu semenea termene restrânse se crează impresia că cineva deja a pregătit oferta și doar trebuie s-o plaseze urgent astfel că nimeni să nu reușească. Mulțumim.
Answer (16 Jan 2024, 14:21):
Conform pragului estimativ publicat se atestă procedura de mică valoare, care se ghidează de prevederile H.G nr.870/2022, conform pct.33 (La inițierea achiziției publice de valoare mică, autoritatea/entitatea contractantă stabilește în SIA „RSAP” ora și data-limită de depunere a ofertelor, astfel încât operatorul economic să dispună de timp suficient pentru întocmirea documentelor solicitate) și pct. 34 (Perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile) autoritatea contractantă a respectat întocmai prevederile supra indicate. Adițional, se indică că în cerința față de operator nu au fost incluse cerințe complexe sau dificile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.