Status Cancelled
Estimated value without VAT 762 869,45 MDL
Period of clarifications: 15 Jan 2024, 9:44 - 31 Jan 2024, 9:52
Submission of proposals: 31 Jan 2024, 9:52 - 3 Feb 2024, 9:52

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procurarea panourilor fotovoltaice
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Refuz semnare contract
Date of cancellation
29 Mar 2024, 15:00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Zagorodnia,9
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandr Dolbuș
Contact phone
067223777
Purchase data
Date created
15 Jan 2024, 9:44
Date modified
29 Mar 2024, 15:00
Achizitii.md ID
21150234
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
PANOURI FOROVOLTAICE
Budget: 762869.45 MDL
Cancelled
Date:
15 Jan 2024, 14:58
Question's name:
Anunt de participare
Question:
punct 19. "Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai bun raport calitate- preț", care sunt factorii de evaluare si ponderea lor?
Answer (17 Jan 2024, 11:28):
În cazul aplicăriicriteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit.c) , ponderea minimă pe care elementul de preț o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achizițiipublice de bunuri constituie 60%, iar factorii de evaluare sunt în comformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015.
Date:
15 Jan 2024, 15:02
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Care este scopul solicitarii ultimului raport financiar?, si de ce ati solicita publicarea raportului pe platforma?
Answer (17 Jan 2024, 14:33):
Ultimul raport se solicită pentru încredințarea că compania care depune oferta este o companie carenu deține restanțe la bugetul de stat .
Date:
15 Jan 2024, 15:14
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punct.15 Solicitati certificate de calitate/conformitate pentru toate tipurile de produse, cit si certificat de garantie (10 ani) pentru Panouri si invertor, care este motivul solicitarii de a publica aceste certificate la etapa de licitatiei?
Answer (18 Jan 2024, 09:48):
Certificatele de calitate /conformitate sunt necesare pentru a ne asigura de calitatea și conformitatea produsului propus de dumneavoastră.
Date:
17 Jan 2024, 09:27
Question's name:
Anunt de participare
Question:
In vederea satisfacerii necesitatilor autoritatii contractante cit si de a estima corect valoarea bunurilor ce urmeaza a le oferta, solicitam sa publicati pe platforma fisele tehnice depline ale ponourilor fotovoltaice si invertorului, or specificatia tehnica mentionata la pct.8 este foarte vaga.
Answer (17 Jan 2024, 10:51):
Bună ziua pentru o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.
Date:
17 Jan 2024, 09:54
Question's name:
Panouri fotovoltaice
Question:
In specificatia tehnica publicata privind panourile fotovoltaice nu s-a oferit informatie privind urmatorii parametri: Putere nominală, Tensiune, Curent, Tensiune nominală, Curent nominal, Eficiență modul, Toleranță, putere panou, Tensiune system, Nominal sigurantă, Tip celulă, Număr celule în panou, Dimensiuni, Greutate, Tip cuplare, Certificare, solicitam publicarea fisei tehnice depline a panourilor.
Answer (17 Jan 2024, 10:57):
Bună ziua pentru o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.
Date:
17 Jan 2024, 10:32
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform legii 131 Articolul 26. Criterii de atribuire a contractului de achiziţii publice (3) Pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic în conformitate cu prevederile alin. (2), autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul dintre următoarele criterii de atribuire: a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. (6) În sensul alin. (3) lit. c) şi d), cel mai bun raport calitate-preţ/calitate-cost se determină pe baza unor factori de evaluare care includ aspecte calitative. (10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic solicitam sa modificati in timp util anuntului de participare
Answer (18 Jan 2024, 09:53):
În cazul aplicăriicriteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit.c) , ponderea minimă pe care elementul de preț o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achizițiipublice de bunuri constituie 60%, iar factorii de evaluare sunt în comformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015. Factorul calitate constituie -60% , preț -40%.
Date:
18 Jan 2024, 08:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
putem inlocui cablu ABBГнГ 5х150mm2 care este prezent pe piata autohtona cu cablu АПВ 120?
Answer (18 Jan 2024, 10:23):
Bună ziua , nu poate fi inlocuit. Totul conform proiectului.
Date:
18 Jan 2024, 08:58
Question's name:
Bunuri solicitate
Question:
1.15 Dispozitiv de stingere- ramificare 100 buc 2,224, specificati va rog cantitatea solicitata si dati careva specificatii tehnice
Answer (18 Jan 2024, 10:45):
Pentru mai multe detalii, o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.
Date:
18 Jan 2024, 09:20
Question's name:
Răspuns (17 ian 2024, 10:51):
Question:
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite Articolul 35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere. (4) Fără a aduce atingere prevederilor alin. (2), în măsura în care clarificările sînt solicitate în timp util, răspunsurile autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie publicate în SIA „RSAP” In vederea elaborarii unei oferte corecte va rugam sa publicati pe platforma fisa tehnica invertor, panouri deasemenea publicati proiectul avizat coordonat conform legislatiei, sau schema de executie sau schema de incadrare a panourilor
Answer (18 Jan 2024, 11:14):
În conformitate cu Legea 131, Autoritatea contractantă a prezentat toată informația solicitată de către platformă dar si de către Legislație. Ce ține de proiect, avize și coordonări, Vă invităm la sediul aotorității ca să faceti cunostință cu toată documentația tehnică. Orașul Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.
Date:
18 Jan 2024, 11:11
Question's name:
Răspuns (18 ian 2024, 10:23):
Question:
Putem inlocui cablu ABBГнг 5х150mm2 care nu este prezent pe piata autohtona cu cablu АВВГнг-LS 4x150 plus cu fir de Cablu Cablu АПВ 120 ?
Answer (18 Jan 2024, 11:30):
Bună ziua , nu poate fi inlocuit. Totul conform proiectului.
Date:
19 Jan 2024, 11:42
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri), din legea 131 art26. (12) În cazul aplicării criteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit. c) și d), ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice/acordului-cadru este: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri – 60%, deasemenea specificati care vor fi factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii, fiindca lasati loc de interpretari. Deasemenea va comunicam ca producatorii de invertoare dau in general garantia pentru invertoare de 5 -8 ani, si doar in functie de model si conditii/ tip (instalare) garantia se extinde pina la 15 ani, va rugam sa plasati pe platforma careva anexe/ schema de executie / proiect sau modificati in anunt de participare punct 8 garantie invertor de la 10 la 8 ani.
Answer (22 Jan 2024, 10:24):
Factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii sunt prevăzuți la art. 26 pct. 7 al Legii 131/2015.
Date:
22 Jan 2024, 11:16
Question's name:
Răspuns (22 ian 2024, 10:24): Factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii sunt prevăzuți la art. 26 pct. 7 al Legii 131/2015
Question:
Prin legea Nr. 131 din 03.07.2015, Republica Moldova implimenteaza /transpune Directivele Europene si a consiliului Europei privind achizitiile publice, acestea prevalind pe plan legal. Astfel, conform normelor Europene: atunci cind se utilizeaza cel mai bun raport calitate- pret factorii de evaluare si ponderea acestora trebuie sa fie indicati fie in anuntul de participare fie in documentatia de atribuire, in vederea obtinerii celui mai bun raport calitate- pret.Solicitam publicarea matricii conform careia autoritatea contractanta va stabili cel mai bun raport calitate-pre, nemijlocit la compartimentele ce constituie obiectul contractului de achizitie - matrice ce necesita a fi elaborata si publicata de catre autoritatea contractanta.
Answer (24 Jan 2024, 08:52):
Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea% Calitate:60% Valoarea tehnică ( 80 de pct): - Garanția panourilor fotovoltaice urmeză să fie de minim 25 de ani cu puterea inițială de mimimum 90% pentru primii 12 ani și minim 80% pentru următorii ani de garanție. -Garanția la inventor minim 8 ani. Caracteristici estetice și funcționale (10 pct): -Panouri forovoltaice monocristaline –bifaciale, puterea 550 W, -Inventor tip 60Kw Acecesibilitate și proiectare pentru toti utilizatorii (10 pct ) Termenul de livreare pînă la 10 ziele lucrătoare din momentul semnării contractului. Preț 40% Costul pe ciclu de viată (100 de pct)
Date:
24 Jan 2024, 14:58
Question's name:
Anunt de participare/documentatie standart
Question:
Conform anuntului de participare pct 15 subpunct 2 Oferta solicitati Modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: sa prezentam Formularul 3.1 (oferta), insa in documentatia standart publicata de dumneavoastra nu se regaseste acest formular, la fel nu se regaseste nici formularul 3.7 (inf ofertant), solicitam sa publicati modele ale acestor formulare, in vederea intocmirii unei oferte corespunzatoare
Answer (25 Jan 2024, 15:32):
Formularul ofertei F 3.1 [Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia.] Data depunerii ofertei: “___” _____________________ 20__ Procedura de achiziție Nr.: _______________________________________ Anunț de participare Nr.: ______________________________ Către: __________________________________________________________________________ [numele deplin al autorităţii contractante] ________________________________________________________ declară că: [denumirea ofertantului] a) Au fost examinate şi nu există rezervări faţă de documentele de atribuire, inclusiv modificările nr. ___________________________________________________________. [introduceţi numărul şi data fiecărei modificări, dacă au avut loc] b) ____________________________________________________________ se angajează să [denumirea ofertantului] furnizeze în conformitate cu documentele de atribuire şi condiţiile stipulate în specificaţiile tehnice şi preț, următoarele servicii _________________________________________________________ ________________________________________________________________________. [introduceţi o descriere succintă a serviciilor] c) Suma totală a ofertei fără TVA constituie: _______________________________________________________________________________. [introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective] d) Suma totală a ofertei cu TVA constituie: ______________________________________________________________________________. [introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective] e) Prezenta ofertă va rămîne valabilă pentru perioada de timp specificată în FDA3.8., începînd cu data-limită pentru depunerea ofertei, în conformitate cu FDA4.2., va rămîne obligatorie şi va putea fi acceptată în orice moment pînă la expirarea acestei perioade; f) În cazul acceptării prezentei oferte, __________________________________________ [denumirea ofertantului] se angajează să obţină o Garanţie de bună execuţie în conformitate cu FDA6, pentru executarea corespunzătoare a contractului de achiziţie publică. g) Nu sîntem în nici un conflict de interese, în conformitate cu art. 74 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. h) Compania semnatară, afiliaţii sau sucursalele sale, inclusiv fiecare partener sau subcontractor ce fac parte din contract, nu au fost declarate neeligibile în baza prevederilor legislaţiei în vigoare sau a regulamentelor cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice. Semnat:________________________________________________ [semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei] Nume:_________________________________________________ În calitate de: ___________________________________________ [funcţia oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei] Ofertantul: _____________________________________________ Adresa: ________________________________________________ Data: “___” _____________________ 20__ FORMULARUL F 3.7 FORMULAR INFORMATIV DESPRE OFERTANT 1. Denumirea/numele __________________________________________________________ 2. Codul fiscal ________________________________________________________________ 3. Adresa sediului central _______________________________________________________ 4. Telefon ___________________________________________________________________ Fax ____________________________________________________________________ E-mail __________________________________________________________________ 5. Certificatul de înregistrare_____________________________________________________ (numărul, data înregistrării) ___________________________________________________________________________ (instituţia emitentă) 6. Obiectul de activitate, pe domenii:_____________________________________________ _____________________________________________________________________ (în conformitate cu prevederile din statutul propriu) 7. Autorizație (certificat)_________________________________________________________ (numărul, data, instituţia emitentă, genurile de activitate) ____________________________________________________________________________ 8. Birourile filialelor/sucursalelor locale, dacă este cazul:______________________________ ___________________________________________________________________________ (adresa completă, telefon/telex/fax, certificate de înregistrare) 9. Principala piaţă de afaceri: ____________________________________________________ 10. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: Nr. d/o Anul Cifra de afaceri anuală la 31 decembrie, mii lei 1. 2 3 Media anuală: Data completării:______________________ Semnat: _____________________________ Nume: ________________________________ Funcţia în cadrul firmei: ____________________________ Denumirea firmei: __________________________
Date:
26 Jan 2024, 16:05
Question's name:
Răspuns (24 ian 2024, 08:52):
Question:
factorii de evaluare sunt în conformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015. Factorul calitate constituie -60% , preț -40%. Bine, % e mai mare pentru factorului de calitate, atunci cum vor fi atribuite punctajul in cazul unde un ofertant propune 8 ani garanție la Invertor si un alt ofertant propune garanție la invertor 10 ani si deja la Garanția la panourilor fotovoltaice urmează să fie de minim 25 de ani cu puterea inițială de minimum 90% pentru primii 12 ani și minim 80% pentru următorii ani de garanție. Valoarea tehnica va fi la ambii ofertanți de ( 80 de pct) ????
Answer (26 Jan 2024, 16:24):
Decizia aparține comisiei pentru achiziții, în conformitate cu factorii de evaluare.
Date:
26 Jan 2024, 16:49
Question's name:
Răspuns (26 ian 2024, 16:24):
Question:
Nu este un raspuns complet. Conform legii 131 art.26 (10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic, cu excepţia cazului în care oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este determinată prin aplicarea criteriului cel mai scăzut preţ. Solicitam sa ne comunicati cum vor atribuite punctele mentioanate la pct 20 anunt de participare
Answer (29 Jan 2024, 09:21):
Decizia aparține comisiei pentru achiziții, în conformitate cu factorii de evaluare. Informația este prezentată.
Date:
26 Jan 2024, 16:58
Question's name:
Raport calitate - pret
Question:
Conform legii 131 art 26 (12) În cazul aplicării criteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit. c) și d), ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice/acordului-cadru este: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri – 60%; b) pentru contractele de achiziţii publice de lucrări – 80%; c) pentru contractele de achiziţii publice de servicii – 40%, va comunicam ca pe platforma mentionati ''Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)'' solicitam sa va conformati legislatiei in vigoare
Answer (29 Jan 2024, 09:52):
Autoritatea contractantă respectă intocmai Legea131/2015.
Date:
26 Jan 2024, 17:16
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform anunt de participare publicat de voi solicitati:'' pct.15 sub. 6 Certificate de calitate si/sau certificate de conformitate pentru toate tipurile de produse '' dat fiind faptul ca la pct 8 Anut de participare nu dati o Specificarea tehnică deplină solicitată,si nici Standarde de referință- solicitam sa excludeti acest criteriu/cerinta
Answer (29 Jan 2024, 09:20):
Bună , oferiți certificate pentru tipurile de produsele la care sunt date standarde de referință.
Date:
26 Jan 2024, 17:18
Question's name:
Livrare bunuri
Question:
10 zile calendaristice sau 10 zile lucratoare?
Answer (29 Jan 2024, 09:18):
Citiți atent, au specificate ce fel de zile! Termenul de livreare pînă la 10 ziele lucrătoare din momentul semnării contractului.
Date:
30 Jan 2024, 14:46
Question's name:
Anexa 23
Question:
In anexa nr.23 il lista cu materiale se regasesc repetat volumul pentru Cablu 105,000m.Este o eroare sau totusi trebuie sa fie ambele pozitii?
Answer (30 Jan 2024, 14:57):
Totuși trebuie să fie.
Date:
30 Jan 2024, 15:36
Question's name:
Anexa 23
Question:
Răspuns (30 ian 2024, 14:57): Totuși trebuie să fie.Daca trebuie adaugati corect sa fie deoarece in anexa 23 este dar in anexa 22 nu este asa pozitie.Pentru a prezenta oferta corecta este necesar de a sti caracterisiticile si marca acestui cablu.
Answer (30 Jan 2024, 15:54):
Da trebuie să fie!
Date:
30 Jan 2024, 16:00
Question's name:
anexa 22 si anexa 23
Question:
Rugam ajustarea caietului de sarcini pentru a intocmi oferta corect .Multumim.
Answer (30 Jan 2024, 16:28):
Nu consider o eroare care ar influenta cu ceva. DUMNEAVOASTRĂ prezentați informația în ambele anexe.
Date:
31 Jan 2024, 08:48
Question's name:
Panouri
Question:
Se permit panouri solare de alta putere?
Answer (31 Jan 2024, 09:24):
Nu!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.