Status Cancelled
Estimated value without VAT 250 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2024, 15:33 - 14 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 14 Jan 2024, 10:00 - 17 Jan 2024, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rechizite de birou

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. c) și d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Nici un ofertant nu a îndeplinit cerințele de calificare, ofertele fiind neconforme.
Date of cancellation
22 Jan 2024, 16:19
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
The contact person
Full name
Baciu Vitalie
Contact phone
022254898
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 15:33
Date modified
22 Jan 2024, 16:20
Achizitii.md ID
21148227
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rechizite de birou
Budget: 250000.0 MDL
Cancelled
Rechizite de birou
Date:
12 Jan 2024, 19:00
Question's name:
evaluare
Question:
in caietul de sarcini nu este indicat cantitatea - in ce mod va fi evaluarea ?
Answer (13 Jan 2024, 15:19):
ofertantul va oferi prețuri unitare pentru pozițiile din caietul de sarcini. se va evalua suma ofertei
Rechizite de birou
Date:
14 Jan 2024, 00:24
Question's name:
Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.8
Question:
Registru de arhivă 500mm/35mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!
Answer (14 Jan 2024, 09:23):
Biblioraft A4, 75mm
Rechizite de birou
Date:
14 Jan 2024, 00:25
Question's name:
Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.14
Question:
Registru de arhivă 500mm/75mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!
Answer (14 Jan 2024, 09:23):
Biblioraft A4, 75mm
Rechizite de birou
Date:
14 Jan 2024, 00:33
Question's name:
Clarificari asupra caietului de sarcini
Question:
Va rugam sa complectati Caietul de sarci cu cantitate pentru fiece pozitie, pentru a inainta o oferta corecta. Este necesar cantitati orientative, luand in consideratie de incheiere a contractului pe durata de 1 an si livrarea in decurs de 1 zi de la solicitare.
Answer (14 Jan 2024, 09:38):
Având in vedere necesitățile diversificate a autorității, caietul de sarcini a fost elaborat la cantități unitare. In partea ce tine de livrare, va informam ca nu vor fi efectuate solicitări pentru livrarea a unei cantități de bunuri exagerate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.