Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 757 400 MDL
Period of clarifications:
12 Jan 2024, 14:14 - 22 Jan 2024, 14:30
Submission of proposals:
22 Jan 2024, 14:30 - 5 Feb 2024, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de tipărire a timbrelor de acciz/consum (concurs repetat)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru pentru achiziții anulează procedura de achiziție în temeiul art.71 alin. (1) lit.d) liniuța 6 și 8 - oferta depăşește cu 30% valoarea estimată a achiziţiei, calculată conform prezentei legi; - prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice.
Date of cancellation
6 Feb 2024, 16:09
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 14:14
Date modified
6 Feb 2024, 16:09
Achizitii.md ID
21147827
MTender ID
CPV
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de tipărire a timbrelor de acciz/consum (concurs repetat)
Budget: 2757400.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK