Select the type of procedure
Commercial procurement
21146726
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
83 849,99 MDL
Period of clarifications:
11 Jan 2024, 17:21 - 17 Jan 2024, 17:05
Submission of proposals:
17 Jan 2024, 17:05 - 20 Jan 2024, 17:05
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea consumabile pentru dispozitive medicale și dispozitive medicale în scopul realizării Programului Național de Control al Cancerului pentru anul 2024 (repetat 4)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jan 2024, 17:21
Date modified
20 Jan 2024, 17:05
Achizitii.md ID
21146726
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1 Lamele de acoperire 22 mm x 22 mm
Budget: 500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Lot nr. 2 Adeziv din soluție de cauciuc
Budget: 1666.66 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Lot nr. 3 Lame de microscop încărcate pozitiv
Budget: 3583.33 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Lot nr. 4 Agitator magnetic cu placă fierbinte
Budget: 8100.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Lot nr. 5 Agitator-incubator orbital
Budget: 70000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
12 Jan 2024, 10:39
Question's name:
Cerinte obligatorii de calificare
Question:
Stimate autoritate contractanta, analizand cerintele de calificare obligatorii se obsera faptul ca cerinta cu nr.18 se bate cap in cap cu cerinta nr.19. Va rugam sa le revizuiti si daca e posibil sa omiteti Nota: Vor fi atribuite doar Dispozitivelor Medicale înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, din cerinta nr.18. Speram la o intelegere colegiala. Multumim anticipat.
Answer (15 Jan 2024, 17:03):
Bună ziua, cerințele menționate din anunțul de participare au fost ajustate.
Date:
12 Jan 2024, 10:43
Question's name:
Garanția de bună execuție va fi valabilă până la 31 ianuarie 2025
Question:
Daca termenii de livrare stipulati in anunt este Pînă la finele trimestrului I (2024), atunci de ce se solicita ca Garanția de bună execuție a contractului va fi valabilă până la 31 ianuarie 2025? E posibil sa reduceti aceasta perioada intr-un termen mai scurt?
Answer (15 Jan 2024, 17:04):
Garanția de bună execuție va fi returnată odată cu executarea integrală a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK