1
Enquiry period
with 09.01.2024 18:07
to 12.01.2024 15:30
2
Bidding period
with 12.01.2024 15:30
to 16.01.2024 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 296 347,70 MDL
Period of clarifications: 9 Jan 2024, 18:07 - 12 Jan 2024, 15:30
Submission of proposals: 12 Jan 2024, 15:30 - 16 Jan 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Asigurarea, pregătirea, prepararea și livrarea zilnică (din contul agentului economic) a hranei în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute în legislația în vigoare și a meniului.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Tarus
Contact phone
022 22 60 93
Purchase data
Date created
9 Jan 2024, 18:07
Date modified
9 Jan 2024, 18:07
Achizitii.md ID
21143745
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declarație.docx
Bidding Documents
-Declarație
9.01.24 18:07
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-Anunț de participare
9.01.24 18:07
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.