1
Enquiry period
with 04.01.2024 15:34
to 18.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 18.01.2024 10:00
to 29.01.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 15 270 000 MDL
Period of clarifications: 4 Jan 2024, 15:34 - 18 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 18 Jan 2024, 10:00 - 29 Jan 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
4 Jan 2024, 15:34
Date modified
9 Jan 2024, 13:38
Achizitii.md ID
21141344
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
9.01.24 13:38
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
9.01.24 13:38
Date:
5 Jan 2024, 08:10
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Buna ziua, este o problema cu caietul de sarcini in varianta word, nu poate fi descarcat. Va rugam remediati aceasta problema
Answer (9 Jan 2024, 13:45):
Bună ziua. Documentul a fost înlocuit.
Date:
10 Jan 2024, 10:00
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua! Solicitam o explicatie la p.21 din anuntul de participare- este suficient tabel de pontaj (tabel de evidenta a timpului de munca)
Answer (10 Jan 2024, 11:26):
Bună ziua. Încurajăm să prezentați formularele M1 și IPC 21, precum și alte acte ce demonstrează corespunderea cerinței de la pct. 21 din Anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.