1
Enquiry period
with 02.01.2024 16:33
to 04.01.2024 18:35
2
Bidding period
with 04.01.2024 18:35
to 07.01.2024 19:05
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 272 727 MDL
Period of clarifications: 2 Jan 2024, 16:33 - 4 Jan 2024, 18:35
Submission of proposals: 4 Jan 2024, 18:35 - 7 Jan 2024, 19:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare pe tr.1 anul 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6828, MOLDOVA, Ialoveni, s.Ţipala, s.Tipala r.Ialoveni
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Niculai
Contact phone
+37379826445
Purchase data
Date created
2 Jan 2024, 16:33
Date modified
3 Jan 2024, 11:29
Achizitii.md ID
21139760
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa 22 si anexa 23..docx
Technical Specifications
-anexa 22 si anexa 23
2.01.24 16:33
anexa 7 si anexa 8...docx
Bidding Documents
-anexa 7 si anexa 8
2.01.24 16:33
Date:
3 Jan 2024, 11:29
Question's name:
Clarificari
Question:
Vă rugăm să luați în considerare posibilitate de a micșora termen la Contract pînă la 3/6 luni de livrare a produselor, deoarece nu se știe ce o să fie în anul 2024. Deasemenea conform circularei MINISTERUL FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA nr. 13-09/94 din 14.04.2022 este posibilitate conform art.1, lit.f) Pentru produsele/serviciile alimentare, autoritatea contractantă poate încheia contracte cu un termen de valabilitate de până la trei/sase luni.
Answer (3 Jan 2024, 18:35):
Cantitatile sint preconizate pentru 3 luni, ne-am asigurat si am indicat termenul de livrare mai mare in cazul care poate sa ramina sold la careva pozitii, pentru a nu face modificari la contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.