1
Enquiry period
with 27.12.2023 15:10
to 03.01.2024 15:00
2
Bidding period
with 03.01.2024 15:00
to 08.01.2024 15:00
3
Auction
09.01.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 27 Dec 2023, 15:10 - 3 Jan 2024, 15:00
Submission of proposals: 3 Jan 2024, 15:00 - 8 Jan 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Strună
Contact phone
+373 22 859 534
Purchase data
Date created
27 Dec 2023, 15:06
Date modified
28 Dec 2023, 10:50
Achizitii.md ID
21136740
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
3_formulare declarație.docx
Bidding Documents
- Formulare
27.12.23 15:10
1_anunt de participare.pdf 1_anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
27.12.23 15:10
Date:
28 Dec 2023, 10:50
Question's name:
Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus pentru o perioadă de 12 luni
Question:
Avind in vedere ca este solicitata mentenenta anuala a solutiei antivirus existente, solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi reinoirea lor. Deoarece In caietul de sarcini se mentioneaza ca În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos. Multumim.
Answer (28 Dec 2023, 13:25):
Buna ziua, Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus care va fi instalată
Date:
28 Dec 2023, 15:17
Question's name:
CAre este solutia si ce tipuri de licente antivirus aveti instalate in cadrul institutiei la moment?
Question:
In caietul de sarcini la capitolul: Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat:se mentioneaza urmatoarele: "În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos". In acest caz solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi prelungirea licentelor la care se face referinta in caietul de sarcini.......Multumim.
Answer (29 Dec 2023, 11:17):
Buna ziua, în present este instalată solluția “WithSecure”.
Date:
29 Dec 2023, 10:33
Question's name:
Care este perioada pentru care se solicita achizitia licentelor????
Question:
Rog sa clarificati p.3 din caietul de sarcini "Obiectul achiziţiei: Licența produsului Antivirus pentru o perioada de 3 ani cu instalare și mentenanță" este mentionat 3 ani, dar la Denumirea bunurilor este mentionat 12 luni. Solicitam sa clarificati acest aspect, pentru a oferta corespunzator corect. Multumim.
Answer (29 Dec 2023, 11:21):
Se solicită achiziția pentru 12 luni.
Date:
29 Dec 2023, 13:07
Question's name:
Care e diferenta din punctul 2 si 3?
Question:
Buna ziua. Va rugam sa ne spuneti care e diferenta din punctul 2 si 3? 1. 60 stații de lucru fizice și virtualizate; 2. 40 servere fizice și virtualizate; 3. 40 hosturi fizice și virtualizate.
Answer (29 Dec 2023, 13:19):
40 hosturi fizice și virtualizate - sunt dispozitivele portabile
Date:
2 Jan 2024, 11:09
Question's name:
Termenii si conditiile de prestare solicitati???
Question:
Conform p. 12 din Anunt "Termenii și condițiile de prestare solicitati: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului" iar conform Anexei 1 Caiet de sarcini "Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat: 10 zile lucrătoare de la data întrării in vigoare a contractului. Solicitam sa specificati clar care este termenul solicitat petru a nu lasa loc de interpretari.....Multumim.
Answer (2 Jan 2024, 14:44):
Buna ziua. p. 12.Termenii și condițiile de prestare solicitați: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului - se subînțelege începerea lucrărilor. 10 zile - inlcude și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune și testarea, predarea - primirea lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.