Public procurement
21135133
Servicii de elaborare a raportului de expertiză tehnică a podului de șosea amplasat la km 172,172 pe drumul public M5 Fr. cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina.
1
Enquiry period
with 22.12.2023 16:31
to 03.01.2024 10:00
to 03.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 03.01.2024 10:00
to 09.01.2024 10:00
to 09.01.2024 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
772 735 MDL
Period of clarifications:
22 Dec 2023, 16:31 - 3 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals:
3 Jan 2024, 10:00 - 9 Jan 2024, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform Temei de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Dec 2023, 16:26
Date modified
28 Dec 2023, 15:53
Estimated value (without VAT)
772 735 MDL
Achizitii.md ID
21135133
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
15 Jan 2024 16:30 - 30 Dec 2024 16:30
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a raportului de expertiză tehnică a podului de șosea amplasat la km 172,172 pe drumul public M5 Fr. cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina.
CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
"Injproiect" S.R.L.
Normalized price:
771 000 MDL
Status:
Winner
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1703255187102 din 16.02.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1703255187102 din 09.01.2024, în vederea achiziționării serviciilor de elaborare a raportului de expertiză tehnică a podului de șosea amplasat la km 172,172 pe drumul public M5 Fr. cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina, vă comunicăm următoarele:
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic „Injproiect” S.R.L. a propus prețul de 771 000,00 (șapte sute șaptezeci și una de mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 925 200,00 (nouă sute douăzeci și cinci de mii două sute lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
14.11.24 10:42
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1703255187102 din 16.02.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1703255187102 din 09.01.2024, în vederea achiziționării serviciilor de elaborare a raportului de expertiză tehnică a podului de șosea amplasat la km 172,172 pe drumul public M5 Fr. cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina, vă comunicăm următoarele:
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic „Injproiect” S.R.L. a propus prețul de 771 000,00 (șapte sute șaptezeci și una de mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 925 200,00 (nouă sute douăzeci și cinci de mii două sute lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Winning Bid
14.11.24 10:42
Documents provided with the proposal
documente de depunere 09.01.2024.semnat.pdf
documente de depunere 09.01.2024.semnat.pdf
ID: 52b1ca86-0032-4e86-a983-843559a65093
Documents of submission
Date of download:
9.01.24 09:32
Opening date:
9.01.24 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK