Select the type of procedure
Commercial procurement
21133055
1
Enquiry period
with
19.12.2023 14:23
to 05.01.2024 09:30
to 05.01.2024 09:30
2
Bidding period
with
05.01.2024 09:30
to 22.01.2024 10:00
to 22.01.2024 10:00
3
Auction
with
23.01.2024 08:00
to 23.01.2024 14:38
to 23.01.2024 14:38
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 227 000 MDL
Period of clarifications:
19 Dec 2023, 14:23 - 5 Jan 2024, 9:30
Submission of proposals:
5 Jan 2024, 9:30 - 22 Jan 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
”Achiziționarea îmbrăcămintei de protecție, încălțămintei de protecție și alte echipamente individuale de protecție (EIP) pentru anul 2024”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Dec 2023, 14:23
Date modified
26 Dec 2023, 10:11
Achizitii.md ID
21133055
MTender ID
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Umbrelă pentru protecție la sudarea în mediu deschis
Budget: 126000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunt de participare îmbracaminte și încălțăminte de protecție.docx
Bidding Documents
-
19.12.23 14:23
Date:
26 Dec 2023, 10:11
Question's name:
Garanție ofertă
Question:
Bună ziua!
Conform Anunțului de participare solicitați garanție la ofertă în mărime de 1%.
Garanție la ofertă prin transfer la d-stră.. Dar datele bancare unde va fi efectuat transferul de OE nu este specificat..
Unde sunt datele bancare pentru transferul garanției la ofertă?
Answer (26 Dec 2023, 11:01):
Buna ziua. Garantia pentru oferta o puteti efectua conform pct. 20 (tabel pct. 10) al anuntului de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK