1
Enquiry period
with 15.12.2023 20:18
to 25.12.2023 15:00
2
Bidding period
with 25.12.2023 15:00
to 28.12.2023 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 052 504 MDL
Period of clarifications: 15 Dec 2023, 20:18 - 25 Dec 2023, 15:00
Submission of proposals: 25 Dec 2023, 15:00 - 28 Dec 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea Produselor alimentare pentru semestrul I al anului 2024 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Full name
Victor Durbală
Contact phone
022710604, 022710252
Purchase data
Date created
15 Dec 2023, 20:18
Date modified
18 Dec 2023, 18:15
Achizitii.md ID
21131801
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Fileu de pui refrigerat
Budget: 32085.0 MDL
Active
Fileu de curcan refrigerat
Budget: 118058.0 MDL
Active
Fileu de pește "Merluciu"
Budget: 137750.0 MDL
Active
Produse Lactate
Budget: 247590.0 MDL
Active
Ulei vegetal nerafinat
Budget: 2775.0 MDL
Active
Zahăr
Budget: 6050.0 MDL
Active
Sare iodată
Budget: 345.0 MDL
Active
Boboase
Budget: 810.0 MDL
Active
Produse de panificație
Budget: 27100.0 MDL
Purchase has not taken place
Semințe
Budget: 3600.0 MDL
Active
Miez de nucă
Budget: 7800.0 MDL
Active
Magiun / gem
Budget: 1440.0 MDL
Active
Legume și verdeață
Budget: 143158.0 MDL
Purchase has not taken place
Roșii în suc propriu 0,680
Budget: 7323.0 MDL
Active
Mazăre verde conservată
Budget: 3290.0 MDL
Active
Castarveți murați
Budget: 4693.0 MDL
Active
Fructe uscate
Budget: 9580.0 MDL
Active
Fructe
Budget: 83883.0 MDL
Purchase has not taken place
Stafide
Budget: 5400.0 MDL
Active
Praf de copt
Budget: 1550.0 MDL
Active
Ceai
Budget: 200.0 MDL
Active
Cacao
Budget: 3718.0 MDL
Active
Drojdie
Budget: 1200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
-DUAE
15.12.23 20:18
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-Documentația Standard
15.12.23 20:18
duae_ro_0 (2).signed.pdf duae_ro_0 (2).signed.pdf
Bidding Documents
-DUAE
15.12.23 20:18
Date:
18 Dec 2023, 15:52
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, dindicati termenul de valabilitate a ofertei
Answer (18 Dec 2023, 16:45):
Termenul de valabilitate a ofertei este indicat în Anunțul de participare și în Anexa nr. 8 a Documentației Standard fiind de 60 de zile
Date:
18 Dec 2023, 15:58
Question's name:
Garanția pentru ofertă
Question:
Buna ziua, nu este clar, Garanția pentru ofertă se cere, sau nu ? Punctul 16-Descrierea criteriului/cerinței Nr. 5 Garanția pentru ofertă 2%,iar in Punctul 17-Garanția pentru ofertă după caz-Nu este cazul, care punct e corect?
Answer (18 Dec 2023, 18:40):
Bună ziua, Anunțul de participare a fost redactat. Corect este necesar de prezentat Anexa nr. 9 și Anexa nr. 10 cu privire la Garanția pentru ofertă și Garanția de bună execuție
Date:
18 Dec 2023, 16:31
Question's name:
Lot 4 Fileu de curcan refrigerat
Question:
Buna ziua, comfirmati de care Fileu de curcan solicitati refrigerat sau congelat? In anuns Lot 4 Fileu de curcan refrigerat, iar in spacificatie tehnica descrierea Fileu de curcan Congelat
Answer (18 Dec 2023, 18:42):
Bună ziua, Specificația tehnică a fost redactată. Corect este necesar Fileu de curcan refrigerat.
Date:
19 Dec 2023, 08:42
Question's name:
Garantire p-ru oferta (date bancare).
Question:
Buna ziua. Indicați cont bancar p/u transferul garanției p/u oferta.
Answer (19 Dec 2023, 15:04):
b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: Primăria satului Ghidighici Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor, Trezorera de Stat Codul fiscal: 1007601009680 Contul trezorerial: MD34TRPCDV518410A00789AA Contul bancar: TREZMD2X cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la „procedura de achiziție publicănr. ____ din _______”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.