1
Enquiry period
with 12.12.2023 17:42
to 01.01.2024 14:00
2
Bidding period
with 01.01.2024 14:00
to 16.01.2024 14:00
3
Auction
17.01.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 MDL
Period of clarifications: 12 Dec 2023, 17:42 - 1 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals: 1 Jan 2024, 14:00 - 16 Jan 2024, 14:00
Auction start date: 17 Jan 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
12 Dec 2023, 17:40
Date modified
19 Dec 2023, 8:27
Estimated value (without VAT)
1 MDL
The minimum downward of the price
0,01 MDL
Achizitii.md ID
21130003
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
27 Jan 2024 17:40 - 30 Dec 2024 17:40
List of positions
1)
Title
Servicii de emitere și livrare a tichetelor de masă CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
12.12.23 17:42
anunt de participare nr. 4.pdf anunt de participare nr. 4.pdf
Bidding Documents
-
19.12.23 08:27
anunt de participare nr. 4.docx
Bidding Documents
-
19.12.23 08:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

UP Servicii

Normalized price: 0,01 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1702395648431 din „12” decembrie 2023 privind achiziționarea serviciilor de emitere și livrare a tichetelor de masă, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „UP SERVICII”, care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de emitere și livrare a tichetelor de masă (Nr.ocds-b3wdp1-MD-1702395648431 din „12” decembrie 2023) și a acumulat cel mai mare punctaj, conform criteriului de atribuire al contractului, cel mai bun raport calitate-preț. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications