1
Enquiry period
with 12.12.2023 09:40
to 22.12.2023 10:00
2
Bidding period
with 22.12.2023 10:00
to 02.01.2024 10:00
3
Auction
03.01.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 950 000 MDL
Period of clarifications: 12 Dec 2023, 9:40 - 22 Dec 2023, 10:00
Submission of proposals: 22 Dec 2023, 10:00 - 2 Jan 2024, 10:00
Auction start date: 3 Jan 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Prestatorul se obligă ca în termen de 15 (cincisprezece) zile după semnarea
Contractului, să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului și, pe baza rezultatelor obținute să elaboreze și să prezinte spre aprobare Beneficiarului următoarele documente:
1. Concepția de mentenanță a Complexului criptografic;
2. Planul de mentenanță a Compexului criptografic
* Baza metodologică pentru elaborarea documentelor menționate va fi Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului”, Anexa nr.8 (Structura concepției de mentenanță) și Anexa nr.9 (Conținutul planului de mentenanta), adaptate la specificul Compexului criptografic al Beneficiarului.
Întreținerea/mentenanța ulterioară a Complexului criptografic se va efectua în conformitate cu aceste documente.
2. Serviciile de mentenanță a Complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea formă: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor. 950 000,00
3. Întreținerea tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Întreținerea periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Întreținerea periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de întreținere, Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentennanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, cât și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Botnari
Contact phone
022 504831
Purchase data
Date created
12 Dec 2023, 9:32
Date modified
20 Dec 2023, 9:56
Estimated value (without VAT)
950 000 MDL
The minimum downward of the price
9 500 MDL
Achizitii.md ID
21129439
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
15 Jan 2024 09:39 - 30 Dec 2024 09:39
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2024 CPV: 72253200-5 - Systems support services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie.signed.pdf
12.12.23 09:40
Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
12.12.23 09:40
Avizarea AGE.pdf Avizarea AGE.pdf
Bidding Documents
Avizarea AGE.pdf
12.12.23 09:40
Declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie.doc
12.12.23 09:40
duae — modificat.signed.pdf duae — modificat.signed.pdf
Bidding Documents
duae — modificat.signed.pdf
20.12.23 09:56
anexe la documentatia standard — modificat.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard — modificat.docx
20.12.23 09:56
anexe la documentatia standard — modificat.signed.pdf anexe la documentatia standard — modificat.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard — modificat.signed.pdf
20.12.23 09:56
duae — modificat.docx
Bidding Documents
duae — modificat.docx
20.12.23 09:56
anunt de participare — modificat.signed.pdf anunt de participare — modificat.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare — modificat.signed.pdf
20.12.23 09:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 750 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications