Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
499 950 MDL
Period of clarifications:
4 Dec 2023, 14:54 - 9 Dec 2023, 10:00
Submission of proposals:
9 Dec 2023, 10:00 - 12 Dec 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea microbus - autobus pentru Școala sportivă
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În urma concursului prin procedura COP Nr: ocds-b3wdp1-MD-1700218918361 din 29.11.2023 privind Achiziționarea microbus - autobus pentru Școala sportivă, Cod CPV: 34100000-8, grupul de lucru a hotărât anularea procedurii de achiziţie conform art. 44 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice unde se stipulează că oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.
Astfel, autoritatea contractantă este responsabilă de stabilirea perioadei de valabilitate a ofertelor, care se indică în cadrul documentației de atribuire…. De asemenea, potrivit art. 67 alin. (1) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, o ofertă valabilă pentru un termen mai scurt va fi respinsă de către autoritatea contractantă ca fiind necorespunzătoare.
Urmare a celor menționate mai sus, autoritatea contractantă în Anunțul de participare publicat pe site-ul https://achizitii.md/ro/public/tender/21125933/lot/11712730/ a indicat și solicitat la pct. 27: ,,Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile”, însă operatorul economic în Declarația de valabilitate a oferit: pentru o durată de 10 zile.
Ca rezultat, grupul de lucru a hotărât anularea procedurii de achiziție publică, deoarece oferta operatorului economic – nu a fost elaborată şi prezentată în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Astfel, autoritatea contractantă este responsabilă de stabilirea perioadei de valabilitate a ofertelor, care se indică în cadrul documentației de atribuire…. De asemenea, potrivit art. 67 alin. (1) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, o ofertă valabilă pentru un termen mai scurt va fi respinsă de către autoritatea contractantă ca fiind necorespunzătoare.
Urmare a celor menționate mai sus, autoritatea contractantă în Anunțul de participare publicat pe site-ul https://achizitii.md/ro/public/tender/21125933/lot/11712730/ a indicat și solicitat la pct. 27: ,,Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile”, însă operatorul economic în Declarația de valabilitate a oferit: pentru o durată de 10 zile.
Ca rezultat, grupul de lucru a hotărât anularea procedurii de achiziție publică, deoarece oferta operatorului economic – nu a fost elaborată şi prezentată în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
18 Dec 2023, 15:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, str.Independentei 15
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Dec 2023, 14:54
Date modified
18 Dec 2023, 15:16
Achizitii.md ID
21125933
MTender ID
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
5 Dec 2023, 10:24
Question's name:
Clarificări
Question:
Buna ziua, se pare ca autoritatea contractanta nefiind mulțumită de mai multe oferte care au parvenit la licitația anterioară https://achizitii.md/ro/public/tender/21119503/lot/11705240/ a anulat-o si a stabilit criterii suplimentare (certificat de înregistrare MD) pentru o oferta anume sa fie avantajata. Va rog sa motivați schimbările efectuate. Va mulțumesc.
Answer (6 Dec 2023, 12:09):
Bună ziua, mulțumim pentru întrebare. Ținem să Vă anunțăm că motivul anulării procedurii de achiziție publică a fost că ofertele propuse de către operatorii economici au fost: suma cu tva și suma fără tva (cu toate că art. 103 alin. (24) din Codul fiscal prevede că autoturismele sunt scutite de tva), din care motiv autoritatea contractantă nu deține suma de 600 000 cu tva pentru procurarea bunului solicitat, astfel s-a decis anularea procedurii de achiziție publică și publicarea unei noi proceduri de achiziție. Motiv pentru criteriile suplimentare apărute (certificat de înmatriculare MD) este de a fi pe înțelesul membrilor grupului de lucru a parametrilor tehnici a ofertelor propuse de către operatorii economici, astfel încât autoritatea contractantă să poată verifica caietul de sarcini cu oferta propusă de operatori. O zi bună. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK