Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.11.2023 14:32
to 04.12.2023 15:24
to 04.12.2023 15:24
2
Bidding period
with
04.12.2023 15:24
to 08.12.2023 17:24
to 08.12.2023 17:24
3
Auction
with
11.12.2023 14:00
to 11.12.2023 14:14
to 11.12.2023 14:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
56 200 MDL
Period of clarifications:
29 Nov 2023, 14:32 - 4 Dec 2023, 15:24
Submission of proposals:
4 Dec 2023, 15:24 - 8 Dec 2023, 17:24
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Procurarea paturilor cu saltea, dulapurilor, masa de scris
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4434, MOLDOVA, Călăraşi, s.Răciula, str.Stefan cel Mare
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Nov 2023, 14:19
Date modified
15 Dec 2023, 11:59
Achizitii.md ID
21124314
MTender ID
CPV
39160000-1 - Mobilier şcolar
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mobilier pentru Gradinița de copii s.Raciula, raionul Calarasi
Budget: 56200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
202311291426_specificatie de pret anexa 23.docx
Bidding Documents
Anexa 23 specificatia de pret
29.11.23 14:32
202311291427_declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
Declaratia de eligibilitate
29.11.23 14:32
202311291424_Anunt de participare 29.11.2023.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare semnat
29.11.23 14:32
202311291427_specificatie tehnică anexa 22.docx
Bidding Documents
Anexa 22 specificatia tehnica
29.11.23 14:32
202311291425_Anunt de participare 29.11.2023.docx
Bidding Documents
Anunt de participare doc
29.11.23 14:32
Date:
1 Dec 2023, 12:16
Question's name:
Clarificări documente solicitate
Question:
Bună ziua! Conform anunțului de participare solicitați documentul oferta financiara. Totodată, menționăm că este documentul obligatoriu conform documentației standard - Anexa nr. 23 Specificații de preț, care include prețurile si sumele totale. Această procedură de achizitie este pentru bunuri, dar nu pentru lucrări. Deci, solicităm să excludeți documentul obligatoriu - Oferta financiara. Sau încărcați un model concret, ca sa fie clar cum să-l completăm. Mulțumim.
Answer (1 Dec 2023, 17:35):
Buna ziua, APL Răciula a solicitat Anexa nr.23 ,,Specificații de preț”,conform OMF 115/2021 Cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. În atenția tuturor ofertanților, din Anunțul de participare de la criterii de calificare, de la punctul 7 Oferta financiară, nivelul minim de acceptare, se modifică din Obligatoriu în Facultativ. Vă mulțumim!
Date:
4 Dec 2023, 08:26
Question's name:
Cantitatea
Question:
Bună ziua, În anunțul de participare la poziția - Dulap cu 5 rafturi inchise sunt indicate 2 bucăti, pe cînd în Anexa nr.23 Specificații de preț este indicat doar 1 Bucată. Care este cantitatea corectă solicitată? Mulțumim.
Answer (4 Dec 2023, 11:34):
Buna ziua, Dulap cu 5 rafturi inchise - cantitatea solicitata este de 2 bucăți
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK