1
Enquiry period
with 28.11.2023 14:58
to 03.12.2023 06:00
2
Bidding period
with 03.12.2023 06:00
to 15.12.2023 06:00
3
Auction
18.12.2023 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 333 680 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2023, 14:58 - 3 Dec 2023, 6:00
Submission of proposals: 3 Dec 2023, 6:00 - 15 Dec 2023, 6:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de dezvoltare și implementare a sistemului: Generarea în format electronic a Fișei personale a elevului; Web servicii SIPAS → SIME: extragerea gradelor didactice după IDNP; Web servicii SIPAS → SIME: extragerea datelor despre actele de studii după IDNP; MSign pentru semnarea raportului directorului și raportul raional de confirmare; Validări pentru formele de intrare a obiectelor informaționale: elevi, instituții, personal (de conducere, didactic, didactic auxiliar și nedidactic); Evidența corigenților; Evidența reușitei școlare - Plan cadru Model III; Semnarea și arhivarea raportului final cu reușita școlară din SICE în SIME

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Moraru
Contact phone
69742618
Purchase data
Date created
28 Nov 2023, 14:58
Date modified
28 Nov 2023, 14:58
Achizitii.md ID
21123633
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.