1
Enquiry period
with 23.11.2023 16:47
to 28.11.2023 09:23
2
Bidding period
with 28.11.2023 09:23
to 01.12.2023 19:23
3
Auction
with 04.12.2023 14:00
to 04.12.2023 14:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 19 283,33 MDL
Period of clarifications: 23 Nov 2023, 16:47 - 28 Nov 2023, 9:23
Submission of proposals: 28 Nov 2023, 9:23 - 1 Dec 2023, 19:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Plită electrică cu 4 arzătoare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Silvia Dolghii
Contact phone
022822200
Purchase data
Date created
23 Nov 2023, 16:47
Date modified
24 Nov 2023, 10:20
Achizitii.md ID
21122044
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare utilaj cantina repetat.docx
Bidding Documents
-
23.11.23 16:47
Plită electrică pentru cantină
Date:
24 Nov 2023, 10:20
Question's name:
buget
Question:
bugetul din nou este unul inadecvat, consultați alte proceduri similare, mai întrebați de jucători pe piață, si o sa va convingeți, cel puțin cu 50% trebuie mărit.
Answer (27 Nov 2023, 09:23):
Buna ziua, Valoarea estimată a contractului de achiziţie reprezintă un concept economic care exprimă preţul cel mai probabil care se intenţionează a fi plătit pentru achiziţia unor produse, servicii sau lucrări, la o anumită dată, în anumite situaţii particulare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.