1
Enquiry period
with 21.11.2023 15:25
to 01.12.2023 16:00
2
Bidding period
with 01.12.2023 16:00
to 11.12.2023 16:00
3
Auction
12.12.2023 12:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 275 462 MDL
Period of clarifications: 21 Nov 2023, 15:25 - 1 Dec 2023, 16:00
Submission of proposals: 1 Dec 2023, 16:00 - 11 Dec 2023, 16:00
Auction start date: 12 Dec 2023, 12:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.1191/2010 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 40 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. - la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificat de calitate eliberat în baza unui program de autocontrol al inofensivității produselor alimentare, confirmat prin încercări de laborator, eliberat de producător confirmat prin ștampila umedă a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 15 ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
21 Nov 2023, 15:13
Date modified
21 Nov 2023, 15:25
Estimated value (without VAT)
275 462 MDL
The minimum downward of the price
1 101,85 MDL
Achizitii.md ID
21120760
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
26 Dec 2023 15:19 - 30 Dec 2024 15:24
List of positions
1)
Title
Varză albă CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 35000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
21.11.23 15:25
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
21.11.23 15:25
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
21.11.23 15:25
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.23 15:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 208 600 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie”, „Ceapă”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications