1
Enquiry period
with 17.11.2023 10:48
to 08.12.2023 15:55
2
Bidding period
with 08.12.2023 15:55
to 17.12.2023 15:55
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 260 876 MDL
Period of clarifications: 17 Nov 2023, 10:48 - 8 Dec 2023, 15:55
Submission of proposals: 8 Dec 2023, 15:55 - 17 Dec 2023, 15:55
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform temelor de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
17 Nov 2023, 10:46
Date modified
27 Nov 2023, 14:32
Estimated value (without VAT)
1 260 876 MDL
Achizitii.md ID
21119463
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
11 Dec 2023 10:47 - 30 Dec 2024 10:47
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe drumul R3 Chișinău - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - fr. cu Ucraina, pe sectoarele km 13.400-14.400 și km 28.800-29.800, inclusiv și pe drumul R30 Anenii Noi – Căuşeni – Ştefan Vodă – frontiera cu Ucraina, km 55,700 – 56,700, definitivate ,,Puncte negre”. CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
dl proiectari i.docx
Bidding Documents
-
17.11.23 10:48
anunț de participare p r3 pn (2).docx
Bidding Documents
-
17.11.23 10:54
duae p pn r3 r30 (2).doc
Bidding Documents
-
17.11.23 10:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 1 213 350 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1700210785279 din 11.01.2023 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1700210785279 din 17.12.2023, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe drumul R3 Chișinău - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - fr. cu Ucraina, pe sectoarele km 13.400-14.400 și km 28.800-29.800, inclusiv și pe drumul R30 Anenii Noi – Căuşeni – Ştefan Vodă – frontiera cu Ucraina, km 55,700 – 56,700, definitivate ,,Puncte negre”, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL „Universinj” a propus prețul de 1 213 350,00 lei (un milion două sute treisprezece mii trei sute cincizeci lei, 00 bani) fără TVA și 1 456 020,00 (un milion patru sute cincizeci și șase de mii douăzeci lei, 00 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications