Public procurement
21118687
Cântare electronice 15-30kg
1
Enquiry period
with 16.11.2023 09:30
to 29.11.2023 08:32
to 29.11.2023 08:32
2
Bidding period
with 29.11.2023 08:32
to 04.12.2023 08:31
to 04.12.2023 08:31
3
Auction
05.12.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
958 333,33 MDL
Period of clarifications:
16 Nov 2023, 9:30 - 29 Nov 2023, 8:32
Submission of proposals:
29 Nov 2023, 8:32 - 4 Dec 2023, 8:31
Auction start date:
5 Dec 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Nov 2023, 9:20
Date modified
23 Nov 2023, 11:28
Estimated value (without VAT)
958 333,33 MDL
The minimum downward of the price
9 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21118687
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
3 Dec 2023 09:28 - 29 Dec 2023 09:28
List of positions
1)
Title
Cântare electronice
CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
declarație privind personalul de specialitate propus anexa nr.14 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
16.11.23 09:30
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
16.11.23 09:30
declarație privind lista principalelor livrări anexa nr.12 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
16.11.23 09:30
specificatii de pret anexa nr. 23 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
16.11.23 09:30
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
S. C. „PLASMA RTI”
Normalized price:
958 200 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1700119244093 din „16” noiembrie 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice (Cântare electronice 15-30 kg), conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice (Cântare electronice 15-30 kg), suma totală a ofertei, fără TVA – 958 200, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 840,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
06.12.23 14:59
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1700119244093 din „16” noiembrie 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice (Cântare electronice 15-30 kg), conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice (Cântare electronice 15-30 kg), suma totală a ofertei, fără TVA – 958 200, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 840,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
tender posta md cantare1.подписан-1.pdf
tender posta md cantare1.подписан-1.pdf
ID: b486c2be-aea7-4cf5-903b-858df93ab193
Eligibility documents
Date of download:
29.11.23 10:39
Opening date:
4.12.23 08:31
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK