1
Enquiry period
with 15.11.2023 15:37
to 28.11.2023 10:00
2
Bidding period
with 28.11.2023 10:00
to 04.12.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 358 094 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2023, 15:37 - 28 Nov 2023, 10:00
Submission of proposals: 28 Nov 2023, 10:00 - 4 Dec 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform temei de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
15 Nov 2023, 15:35
Date modified
15 Nov 2023, 15:40
Estimated value (without VAT)
1 358 094 MDL
Achizitii.md ID
21118476
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
11 Dec 2023 15:37 - 30 Dec 2024 15:37
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție privind construcția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul. CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
dl proiectari i.docx
Bidding Documents
-
15.11.23 15:37
anunț de participare p oc giurg.docx
Bidding Documents
-
15.11.23 15:40
duae p oc giurg.doc
Bidding Documents
-
15.11.23 15:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Normalized price: 1 348 522 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1700055363400 din 05.12.2023 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1700055363400 din 04.12.2023, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție privind construcția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „VIAAB Engineering” S.R.L. a propus cel mai mic preț de 1 348 522,00 lei (un milion trei sute patruzeci și opt de mii cinci sute douăzeci și doi lei, 00 bani) fără TVA și 1 618 226,40 lei (un milion șase sute optsprezece mii două sute douăzeci și șase lei, 40 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 1 520 774 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications