Select the type of procedure
Commercial procurement
21117875
1
Enquiry period
with
15.11.2023 08:33
to 18.11.2023 10:00
to 18.11.2023 10:00
2
Bidding period
with
18.11.2023 10:00
to 22.11.2023 11:00
to 22.11.2023 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
223 335 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2023, 8:33 - 18 Nov 2023, 10:00
Submission of proposals:
18 Nov 2023, 10:00 - 22 Nov 2023, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Turnichet tripod
Turnichet pentru persoanelor cu necesitați speciale
Acces controller
Cititor de carduri
Processor+ Monitor
Comutator de rețea
Baterie 12V
Sursa de alimentare
Service de software instalare/setarea: Instalarea, setarea si punerea in funcțiune a echipamentului, inclusiv materialele, cablurile si conectorii necesari se va efectua de operatorul economic
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 50/7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2023, 8:33
Date modified
15 Nov 2023, 16:46
Achizitii.md ID
21117875
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Turnichet și Echipament pentru acces de intrarea la ÎM „Gradina Zoologică”
Budget: 223335.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participareturnichet.semnat (1).pdf
anunt de participareturnichet.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
15.11.23 08:33
Date:
15 Nov 2023, 16:46
Question's name:
Service de software
Question:
Buna ziua, clarificati va rog pozitia data:
Servicii de software ar insemna ca aveti pe ce instala aceast software, ce tip de pos deja aveti instalat? cu ce tip de imprimanta fiscala trebuie integrat, ce echipament hardware care urmeaza a fi integrat urmeaza a fi inclus in oferta si de care dispuneti dumneavoastra?
Answer (16 Nov 2023, 11:53):
Cerinţe tehnice 1. Generalităţi
1.7 În prezent, cumpărătorul folosește o casă de marcat autonomă. Аntreprenorul trebuie să ofere o opțiune de înlocuire a casei de marcat sau a unui model de imprimantă fiscală pentru a face sistemul să funcționeze. Oferta trebuie să includă un PC și un monitor dacă este necesar. Achiziționarea unei imprimante fiscale și înregistrarea acesteia la organele fiscale se efectuează de către client la recomandarea antreprenorului.
Se planifică instalarea printerului fiscal DATECS FP-700mx
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK