1
Enquiry period
with 06.11.2023 16:27
to 16.11.2023 16:30
2
Bidding period
with 16.11.2023 16:30
to 22.11.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 13 333,33 MDL
Period of clarifications: 6 Nov 2023, 16:27 - 16 Nov 2023, 16:30
Submission of proposals: 16 Nov 2023, 16:30 - 22 Nov 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Cântar cu cadran electric 150 kg
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Rohac
Contact phone
79632128
Purchase data
Date created
6 Nov 2023, 16:07
Date modified
6 Nov 2023, 16:27
Estimated value (without VAT)
13 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21114515
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
30 Nov 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Cântar cu cadran electric 150 kg - rezistent la umiditate şi praf cu platforma din inox; - dotat cu LCD display cu contrast înalt şi iluminare; - funcţie de auto-resetare şi excluderea masei vasului; - diapazonul temperaturii de lucru: de la -10 până la +45ºC; - diapazonul umidităţii de lucru: de la 15% până la 85%; - tensiune: 220V; - regim autonom de lucru; - limita de cântărire:  maximă: 150 kg.  minimă: 400 g.  indicele unei secţiuni de scară: 10 g ;  greutatea maximă a vasului: 30 kg;  dimensiuni (mm): 290 L *220l (+- 10 mm);  consumul autonom: DC 6V/4A/oră;  timpul de lucru de la acumulator: 120 ore;  clasa de corectitudine a cântarului: mediu (III);  din data dării în exploatare: garanţie minim 24 luni;  deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova;  pe perioada garanției utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului; Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare (conform cerinţelor), din contul operatorului economic, în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene: - Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 1 buc; - Unitatea militară(l.p.d Dănceni) – 1 buc; CPV: 39711000-9 - Electrical domestic appliances for use with foodstuffs
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standard utilaj cantina repetare.docx
Bidding Documents
Documentaţia standard word
6.11.23 16:27
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
6.11.23 16:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Eleamag SRL

Normalized price: 12 900 MDL
Status: Winner
Reason: Preţul cel mai scăzut propus de către operatorul economic Eleamag SRL.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TEHNO FOOD

Normalized price: 13 333,33 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications