1
Enquiry period
with 06.11.2023 16:27
to 16.11.2023 16:30
2
Bidding period
with 16.11.2023 16:30
to 22.11.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 6 Nov 2023, 16:27 - 16 Nov 2023, 16:30
Submission of proposals: 16 Nov 2023, 16:30 - 22 Nov 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Plită electrică 6 ochiuri și rolă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Rohac
Contact phone
79632128
Purchase data
Date created
6 Nov 2023, 16:07
Date modified
6 Nov 2023, 16:27
Estimated value (without VAT)
200 000 MDL
Achizitii.md ID
21114515
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
30 Nov 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Plita electrica cu 6 ochiuri și rolă – dimensiuni mm: 1200-1400x700-900x800-850; – rolă dotată cu funcții de coacere; – interiorul cuptorului – din inox; – include minim 4 tăvi din inox alimentar; – picioare reglabile pe înălțime; – din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani; – deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova; – pe perioada garanției utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului; Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene: - Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 2 buc; - Unitatea militară(l.p.d Dănceni) – 2 buc; CPV: 39711000-9 - Electrical domestic appliances for use with foodstuffs
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standard utilaj cantina repetare.docx
Bidding Documents
Documentaţia standard word
6.11.23 16:27
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
6.11.23 16:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

COMPANIA SUCCESULUI

Normalized price: 141 267,64 MDL
Status: Winner
Reason: Preţul cel mai scăzut a fost propus de către operatorul economic Compania Succesului SRL.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TEHNO FOOD

Normalized price: 141 666,67 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SRL VITRA

Normalized price: 161 185,52 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications