1
Enquiry period
with 17.10.2023 13:30
to 01.11.2023 13:30
2
Bidding period
with 01.11.2023 13:30
to 22.11.2023 13:30
3
Auction
23.11.2023 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 530 000 MDL
Period of clarifications: 17 Oct 2023, 13:30 - 1 Nov 2023, 13:30
Submission of proposals: 1 Nov 2023, 13:30 - 22 Nov 2023, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice menționate în Anexa nr. 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Hristina Luchianciuc
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
17 Oct 2023, 13:30
Date modified
19 Oct 2023, 16:18
Achizitii.md ID
21106857
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standard complex hardware-software.docx
Bidding Documents
-
17.10.23 13:30
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
17.10.23 13:30
duae_ro_actualizat.doc
Bidding Documents
-
17.10.23 13:30
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
17.10.23 13:30
anexa nr. 1 nou.pdf anexa nr. 1 nou.pdf
Bidding Documents
-
17.10.23 13:30
Date:
19 Oct 2023, 16:18
Question's name:
Clarificări
Question:
Buna ziua, ați putea sa clarificați următoarele: 1. Dispozitivele solicitate identifica documentele si confirma ca acestea sunt autentice fără a crea un fișier? Sau dispozitivele crează un fișier cu datele scanate care este expediat în alt sistem? Care ar fi acest sistem? 2. Se punea sarcina ca dispozitivul sa fie mobil adică ca sursa de alimentare servește un automobil/baterie portabila/laptop? 3. Sau acesta este utilizat preponderent într-o singura locație cu alimentarea de la 220V prin adaptor la 12V? Am aprecia daca ați putea descrie procesul de utilizare a dispozitivului, cu detalii referitor la 1. care este sursa de alimentare 2. interacțiunea cu alt soft si care ar fi acesta 3. ce date exact ar trebui sa înregistreze dispozitivul de pe documentele scanate 4. generarea de fișiere cu date si pe ce cale/unde ar fi necesar de expediat acestea. Va mulțumesc.
Answer (20 Oct 2023, 11:45):
Bună ziua. - Conform caietului de sarcini, se solicită un echipament (complex hardware-software) dotat cu un set mare de dispozitive integrate ce au funcționalități specifice (spectre de lumină, lupă video spectrală, lupă de mărire, lanternă, RFID, alte) care necesită a fi conectat la un calculator/laptop performant (calculatorul cu monitor cu diagonală mare deja există) și vizualizarea/operarea tuturor funcționalităților echipamentului se va efectua printr-un sistem informatic (software) oferit de către producător. Preferabil ca sistemul informatic, menționat supra, să posede funcționalități de salvare a documentului examinat în fișiere de tip imagini. - Echipamentul solicitat necesită a fi staționar cu o singură locație de alimentare de la 220V (adaptor la 12V±2V). Acest echipament, care necesită a fi achiziționat conform ST, este destinat pentru examinarea detaliată documentelor de călătorie (pașapoarte, acte de identitate, documente tehnice și de transport, alte acte cu protecție specială). În cazul examinării unui document de călătorie ce are încorporat un circuit electronic fără fir (cip, ca exemplu: un pașaport biometric) atunci echipamentul (complex hardware-software) trebuie să aibă capacitatea de a citi datele din circuit cu vizualizarea acestora.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.