Select the type of procedure
Commercial procurement
21098752
1
Enquiry period
with
11.10.2023 15:36
to 16.10.2023 10:00
to 16.10.2023 10:00
2
Bidding period
with
16.10.2023 10:00
to 24.10.2023 10:00
to 24.10.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
565 990 MDL
Period of clarifications:
11 Oct 2023, 15:36 - 16 Oct 2023, 10:00
Submission of proposals:
16 Oct 2023, 10:00 - 24 Oct 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea lucrărilor de reparație a acoperișului din membrane bituminoase a garajului din str.Bucuriei, nr.18A, mun.Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Oct 2023, 15:36
Date modified
12 Oct 2023, 8:27
Achizitii.md ID
21098752
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Oct 2023, 08:27
Question's name:
PCT. 13 ordin privind dirgintele de santier
Question:
Dvs nu puteti cere acest act atit timp cit nu sunt semnate niste relatii contractuale, solicitam excluderea acestui act care nu are nici o valoare....doar sa fie la numar in lista?
Answer (13 Oct 2023, 09:24):
Ordinul privind angajarea dirigintelui de șantier nu se referă concret la procedura dată (obiectul dat).
Dacă ați executat lucrări de construcție, reparație anterior, reieșind din experiența similară care urmează să o prezentați conform p.8 și p.9 din tabel de la Anunțul de participare, compania numaidecât trebuie să aibă conform legislației diriginte de șantier angajat, atestat, care vă atestă dreptul la executarea lucrărilor.
Date:
13 Oct 2023, 10:36
Question's name:
Diriginte de santier
Question:
Compania are mai multe obiecte in lucru, cu mai multi diriginti de santier, nu este logic a arata un ordin care nu tine de obiectul dvs, excludeti
Answer (16 Oct 2023, 09:45):
Arătați că aveți un ordin de angajare a unui diriginte de șantier certificat în cadrul companiei D-voastră.
Date:
13 Oct 2023, 11:27
Question's name:
Garantia
Question:
Garantia pentru lucrari poate fi de maxim 5 ani, conform legislatiei in vigoare. Conformati-va legii. Schimbati cerinta.
Answer (16 Oct 2023, 09:59):
Modificările făcute la Legea calității și întrate în vigoare în octombrie 2022 , sunt în beneficiul autorității contractante în cazul unor discrepanțe între prevederile contractuale. Conform acestor modificări executorul lucrărilor trebuie să înlăture defecțiunile apărute în decurs de 5 ani de la recepția lucrărilor.
Lucrările care se vor executa la obiectul în cauză, sunt lucrări specifice compuse din executarea unei șape noi din mortar cu acoperirea ulterioară a acesteea cu 2 straturi de membrane bituminoase tip Bipoli pe bază de poliester. Luînd în calcul termenul de garanție a acestor membrane bituminoase care este de 10-15 ani, diminuarea riscului de irosire sau utilizare ineficientă a banilor publici, canalizarea agenților economici ofertanți spre o executare a lucrărilor calitativ cu specialiști calificați, s-a introdus termenul de garanție a lucrărilor post recepție de minim 7 ani, care va îndepărta necesitatea unor investiții suplimentare de bani publici pentru reparații sau orice alte intervenții după finalizarea lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK