Select the type of procedure
Commercial procurement
21097808
1
Enquiry period
with
06.10.2023 16:08
to 10.10.2023 12:00
to 10.10.2023 12:00
2
Bidding period
with
10.10.2023 12:00
to 13.10.2023 12:00
to 13.10.2023 12:00
3
Auction
16.10.2023 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
231 177,61 MDL
Period of clarifications:
6 Oct 2023, 16:08 - 10 Oct 2023, 12:00
Submission of proposals:
10 Oct 2023, 12:00 - 13 Oct 2023, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Sistem interactiv tactil cu Android OPS, sistem videoconferințe cu camera focalizare automata și recunoaștere facial, sistem de automatizare complex pentru sălile de videoconferințe viitorul Centru „Nicolae Titulescu”(proiect DRRM) - repetat - conform documentației de atribuire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Oct 2023, 16:08
Date modified
7 Oct 2023, 8:47
Achizitii.md ID
21097808
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Documents of the procurement procedure
cvm_anunț de participare_sistem interactiv, sistem de videoconferință, sistem de automatizare „nicolae titulescu” proiect drrm .docx.semnat.pdf
cvm_anunț de participare_sistem interactiv, sistem de videoconferință, sistem de automatizare „nicolae titulescu” proiect drrm .docx.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare.
6.10.23 16:08
declaratie_ro beneficiarii efectivi(1).doc
Bidding Documents
Declarație privind beneficiarii efectivi.
6.10.23 16:08
an_2_870_md declaratie.docx
Bidding Documents
Anexa nr. 2 (declarație de eligibilitate).
6.10.23 16:08
Date:
7 Oct 2023, 08:47
Question's name:
Separarea pe loturi
Question:
Buna ziua, va rugam sa separati pe loturi pozitiile care le solicitati, sau in felul urmator; sistemul interactiv un lot si sistemul de videoconferinta al doilea lot. Aceste sisteme sunt absolut diferite si nu au nimic comun. Ele nu pot fi solicitate ca un sistem unic deoarece au doua coduri nominclatoare diferite. Cel care ofera sistemul de videoconferinta poate integra sistemul oferit cu oarecare display sau monitor pentru asta ele nu trebuie sa fie puse intr-un lot unic. In cazul dat se favorizeaza un agent economic care va putea oferi acest sistem oferindul la un pret exagerat. Va rugam sa faceti separare pentru evitarea contestatiilor.
Va multumim pentru intelegere
Answer (9 Oct 2023, 14:10):
Buna ziua, prin prezenta Vă comunicăm că autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze un sistem integru, respectiv, divizarea loturilor nu este posibilă din aspecte tehnice. O zi reușită să aveti.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK