1
Enquiry period
with 27.09.2023 14:09
to 02.10.2023 15:00
2
Bidding period
with 02.10.2023 15:00
to 06.10.2023 15:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 372 000 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2023, 14:09 - 2 Oct 2023, 15:00
Submission of proposals: 2 Oct 2023, 15:00 - 6 Oct 2023, 15:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a acoperișului Institutului de Inginerie Electronică și Nanotehnologii „D. Ghițu” (UTM)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Dan Albu
Contact phone
078840019
Purchase data
Date created
26 Sep 2023, 8:21
Date modified
1 Oct 2023, 21:33
Estimated value (without VAT)
372 000 MDL
Achizitii.md ID
21094219
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Contract period
9 Oct 2023 14:03 - 30 Dec 2023 14:03
List of positions
1)
Title
Lucrări CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.9.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.15.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.22.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.10.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.13.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.14.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.7.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.12.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anexa nr.8.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09
contract model.docx
Bidding Documents
-
27.09.23 14:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC,,Elinatcons”SRL

Normalized price: 277 343,06 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is abnormally low
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Resacons-STR

Normalized price: 283 355,25 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Vega Total

Normalized price: 333 054,59 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL Anreal Cons

Normalized price: 347 633 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei de Atribuire nr.23 din data 31 octombrie 2023.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

DSI Construct Grup SRL

Normalized price: 360 682,49 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație a acoperișului Institutului de Inginerie Electronică și Nanotehnologii „D. Ghițu” (UTM)
Date:
2 Oct 2023, 10:15
Question's name:
Clarificare
Question:
Publicați Vă rog formularul desfășurat al caietului de sarcini. Vă mulțumim
Answer (2 Oct 2023, 12:40):
Bună ziua! Pentru a forma oferta, vă rugăm, să vă conduceți conform Formularului nr. 1 din Caietul de Sarcini anexat în sistem.
Lucrări de reparație a acoperișului Institutului de Inginerie Electronică și Nanotehnologii „D. Ghițu” (UTM)
Date:
2 Oct 2023, 14:10
Question's name:
Clarificare
Question:
Pentru a asigura o concurență loială și în conformitate cu Nota din Anexa nr. 25- Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) din documentația standard, insistăm să publicați Formularul de deviz nr. 1 descifrat.
Answer (2 Oct 2023, 14:57):
Bună ziua!, conform HG nr. 638 din 2020 cap. II Secținuea 1 punct. 6 Autoritatea contractantă elaborează și publică în Buletinul achizițiilor publice anunțul de participare conform procedurii de achiziție de lucrări aplicate, utilizând formularele standard elaborate de către Agenție. Conform Documentației Standart pentru lucrări este plasat Formularul de deviz nr.1 în Caietul de sarcini anexat în sistem.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications