Select the type of procedure
Commercial procurement
21092987
1
Enquiry period
with
19.09.2023 14:40
to 26.09.2023 08:00
to 26.09.2023 08:00
2
Bidding period
with
26.09.2023 08:00
to 02.10.2023 08:00
to 02.10.2023 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
900 000 MDL
Period of clarifications:
19 Sep 2023, 14:40 - 26 Sep 2023, 8:00
Submission of proposals:
26 Sep 2023, 8:00 - 2 Oct 2023, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația unei porțiuni a rețelei termice exterioare, din cadrul Spitalului clinic militar central, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Sep 2023, 14:40
Date modified
25 Sep 2023, 14:09
Achizitii.md ID
21092987
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini rețea termică scmc.signed.pdf
caiet de sarcini rețea termică scmc.signed.pdf
Technical Specifications
-
19.09.23 14:40
Date:
25 Sep 2023, 14:09
Question's name:
Restituirea garantiei si achitarea lucrărilor
Question:
Buna ziua,
- dacă se transferă garanția 2% din valoarea ofertei pe contul de decontare a Beneficiarului, în cât timp va fi restituită?
- care este termen de achitare definitivă pentru lucrările efectuate
Answer (26 Sep 2023, 07:41):
Garanția pentru ofertă, depusă în cadrul procedurii de achiziție publică, se restituie în decurs de până la 20 de zile calendaristice, în baza solicitării din partea ofertantului, odată cu expirarea perioadei de 6 zile (pentru depunerea unei eventuale contestații), după semnarea de către Grupul de lucru pentru achiziții a Deciziei de atribuire a contractului. Plata pentru lucrările executate se va face în decurs de 20 zile lucrătoare, după verificarea și acceptarea de către Beneficiar a proceselor-verbale de recepție a lucrărilor executate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK