1
Enquiry period
with 18.09.2023 07:10
to 21.09.2023 10:56
2
Bidding period
with 21.09.2023 10:56
to 26.09.2023 10:56
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 147 300 MDL
Period of clarifications: 18 Sep 2023, 7:10 - 21 Sep 2023, 10:56
Submission of proposals: 21 Sep 2023, 10:56 - 26 Sep 2023, 10:56

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea platformei CRM pentru centrul de consultanță IP ODA

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Caras
Contact phone
069315636
Purchase data
Date created
18 Sep 2023, 7:10
Date modified
18 Sep 2023, 15:39
Achizitii.md ID
21092618
CPV
48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 12.docx
Bidding Documents
anexa nr. 12.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 8.docx
Bidding Documents
anexa nr. 8.docx
18.09.23 07:10
age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf
Bidding Documents
age-3011-553-23082023-oda.semnat.pdf
18.09.23 07:10
caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini pentru achizitionarea platformei crm.semnat.pdf
18.09.23 07:10
anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
anunt_de_participare_achizi ionarea platformei crm pentru centrul de consultan a ip oda.semnat.signed.pdf
18.09.23 07:10
anexa nr 14.docx
Bidding Documents
anexa nr 14.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 22.xlsx
Bidding Documents
anexa nr. 22.xlsx
18.09.23 07:10
anexa nr. 23.docx
Bidding Documents
anexa nr. 23.docx
18.09.23 07:10
anexa nr. 7.docx
Bidding Documents
anexa nr. 7.docx
18.09.23 07:10
Date:
18 Sep 2023, 15:39
Question's name:
La apel de intrare se va deschide cartela clientului și managerul va vedea în timp real datele despre.
Question:
Ce serviciu de telefonie e planificat să fie integrat? Susține Integrările necesare pentru a avea implementarea dată?
Answer (18 Sep 2023, 15:47):
Bună ziua, PBX de la Moldcell. Susține integrările
Date:
18 Sep 2023, 15:42
Question's name:
2. Configurarea landig page-urilor pentru a transmite lead-urile în CRM, împreună cu informațiile analitice precum UTM.
Question:
Ce platformă este utilizată pentru site? Va fi efectuată aceasta configurare de furnizor sau de beneficiar?
Answer (20 Sep 2023, 10:56):
Bună ziua, platforma tehnologică folosită la pagina web este joomla 4.3.2. Configurarea va fi efectuată de furnizor cu suportul beneficiarului.
Date:
18 Sep 2023, 15:50
Question's name:
Serviciile de acces urmează a fi prestate pe o perioadă de 5 luni (estimativ 10 septembrie 2023 – 15 decembrie 2023).
Question:
Rugăm să specificați care e termenul de implementare a proiectului, pare nu sînt indicate toate intervalele
Answer (20 Sep 2023, 10:56):
Bună ziua, termenul maxim de implementare este de pînă la data de 15 decembrie.
Date:
18 Sep 2023, 16:05
Question's name:
Ce cerințe pe zona de tehnologie sînt?
Question:
Sînt careva cerințe pe zona de stack tehnologic?
Answer (20 Sep 2023, 10:55):
Bună ziua, nu sunt.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.