1
Enquiry period
with 08.09.2023 10:23
to 20.09.2023 16:07
2
Bidding period
with 20.09.2023 16:07
to 25.09.2023 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 429 493 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2023, 10:23 - 20 Sep 2023, 16:07
Submission of proposals: 20 Sep 2023, 16:07 - 25 Sep 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

lucrări de reparație

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4918, MOLDOVA, Glodeni, s.Cobani, s.Cobani
Web site
---
The contact person
Full name
angela danila
Contact phone
068849007, 024972534
Purchase data
Date created
8 Sep 2023, 10:23
Date modified
18 Sep 2023, 16:07
Achizitii.md ID
21091494
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
lucrări de reparație la Biblioteca publică din sat. Cobani, r. Glodeni
Date:
9 Sep 2023, 09:35
Question's name:
Acte de calificare
Question:
Rugam sa excludeti din documente Certificate Iso disponibilitatea de bani min. 444128 lei (40.0%), confirmat printr-un certificat/act/extras / contractr de înprumut (linie de credit), ect. – eliberat de o bancă. Declarație privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (cifra medie anuală min. 3400000 lei) Atunci dar care mai este scopul COP - daca aveti deja firma care sa execute lucrarile
Answer (15 Sep 2023, 11:14):
Autoritatea Contractanta va efectua modificari la documentatia de atribuire
lucrări de reparație la Biblioteca publică din sat. Cobani, r. Glodeni
Date:
9 Sep 2023, 09:36
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Publicati proiectul tehnic
Answer (12 Sep 2023, 15:47):
Devizul de cheltuieli se întocmește în baza caietului de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.